Компанія Retail Soft Consulting

Наша мета-зробити ваш облік точним, своєчасним і зрозумілим. Ми бачимо, як швидко зростає нова культура громадського харчування, і всіляко спрощуємо процеси на підприємствах.

Украинский вариант "Оперативно переглянутий звіт - це шлях до усунення проблеми до того, як вона стане істотною. Чи можемо ми дозволити собі зволікати, збирати P&L та баланс частинками, коли конкуренція серед ресторанів зростає щохвилини?

Детальніше

534+

реалізований
проект

7+

років роботи на
ринок

24 / 7

працює
техпідтримка

86%

клієнт
рекомендують нас

Наші послуги

Ми займаємося автоматизацією та супроводом закладів
будь-якого рівня HoReCa в Харкові і не тільки.

Про Syrve

Syrve-єдина система для управління продажами, складом, кухнею, доставкою, персоналом, фінансами, постачальниками, лояльністю гостей – усіма процесами в ресторані.

Syrve-зручне і надійне рішення, яким користуються найрізноманітніші заклади: від крихітних барів і кав'ярень до великих ресторанних мереж з сотнями точок і розвиненою франшизою, від кафе на фудкорті до ресторанів високої кухні, від проектів доставки готової їжі до гастромаркетів.

Спробуйте Syrve, і ви здивуєтеся, що колись могли працювати інакше!

Детальніше

Переваги Syrve

Ми повністю впевнені в тому, що програма обліку повинна економити сили,
час і гроші для вас і вашої команди.

1

Технології штучного інтелекту

Для вирішення ваших щоденних завдань і планування бізнесу в Syrve використовується штучний інтелект

2

Всі інструменти управління рестораном “з коробки”

Syrve-єдина система для управління продажами, складом, кухнею, доставкою, персоналом, фінансами, постачальниками

3

Інформація про бізнес в режимі онлайн

Оскільки всі дані обробляються в єдиній системі, інформація про виручку, собівартість

4

Управління ресторанними мережами

За допомогою Syrve ви можете керувати політикою, персоналом, закупівлями, виробництвом і маркетингом

5

Можливість інтеграції з сайтом і додатками

Завдяки SyrveAPI ви можете легко підключити до системи додаткові модулі, в тому числі і ті

6

Установка в хмару, так і локально

Ви можете вибрати для себе зручний формат використання системи і вирішити, чи будете ви інвестувати

Ціни на Syrve

Ви зможете вибрати потрібний і вигідний для себе варіант Syrve,
або ми порекомендуємо оптимальний пакет для вашого проекту.

Питання

Ми постаралися відповісти на найпоширеніші питання наших клієнтів, на інші зможе дати відповідь наш менеджер в зручному для вас форматі

Чи складно перейти з іншої облікової системи на Syrve?

Легко. Наша команда допоможе перенести звичні вам процеси і довідники, проведе навчання, і зробить процес переходу непомітним для ваших гостей.

Чи є мобільний офіціант?

Ліцензія SyrveWaiter дозволить персоналу приймати замовлення біля столиків, за допомогою планшета або смартфона.

Чи можна вивантажити дані з Syrve?

Практично будь-яку інформацію можна вивантажити за допомогою однієї кнопки, в Exel або інший зручний формат.

З якими фіскальними реєстраторами працює Syrve?

Syrve сумісні з великою кількістю пристроїв. Особисто ми рекомендуємо Марію або Датекс, підключення проводиться за допомогою драйвера Арт-Софт.

Скільки часу потрібно для запуску?

Все залежить від масштабу підприємства і складності процесів. Від 2-х днів до 2-х тижнів.

Чи є CRM система і СМС-розсилка?

Додаток SyrveCard дозволить збирати дані про гостей, їх активності, застосовувати різні політики маркетингу і аналізувати їх.

Чи підходить Syrve для доставки?

Звичайно. Syrve може автоматизувати кафе, Бари, Ресторани, доставки і т. д. розроблений цілий ряд спеціалізованих модулів для роботи call-центру, кур'єрів, доступна інтеграція з картографічними сервісами, телефонією, Вашим сайтом або додатком, та ін.

Як часто з'являються оновлення програми Syrve?

Компанія Syrve безперервно розробляє, тестує і впроваджує новий функціонал, який клієнти можуть отримати у вигляді регулярних оновлень.

Чи працює Syrve без Інтернету?

Відсутність Інтернету не завадить безперервному обслуговуванню гостей, дані про продажі нікуди не зникнуть і будуть відправлені в основну базу даних при відновленні підключення.

Чи є можливість налаштувати права доступу співробітників?

У Syrve ви зможете налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен із співробітників працював лише з необхідною для нього інформацією.

Чи складно перейти з іншої облікової системи на Syrve?

Легко. Наша команда допоможе перенести звичні вам процеси і довідники, проведе навчання, і зробить процес переходу непомітним для ваших гостей.

Чи є мобільний офіціант?

Ліцензія SyrveWaiter дозволить персоналу приймати замовлення біля столиків, за допомогою планшета або смартфона.

Чи можна вивантажити дані з Syrve?

Практично будь-яку інформацію можна вивантажити за допомогою однієї кнопки, в Exel або інший зручний формат.

З якими фіскальними реєстраторами працює Syrve?

Syrve сумісні з великою кількістю пристроїв. Особисто ми рекомендуємо Марію або Датекс, підключення проводиться за допомогою драйвера Арт-Софт.

Скільки часу потрібно для запуску?

Все залежить від масштабу підприємства і складності процесів. Від 2-х днів до 2-х тижнів.

Чи є CRM система і СМС-розсилка?

Додаток SyrveCard дозволить збирати дані про гостей, їх активності, застосовувати різні політики маркетингу і аналізувати їх.

Чи підходить Syrve для доставки?

Звичайно. Syrve може автоматизувати кафе, Бари, Ресторани, доставки і т. д. розроблений цілий ряд спеціалізованих модулів для роботи call-центру, кур'єрів, доступна інтеграція з картографічними сервісами, телефонією, Вашим сайтом або додатком, та ін.

Як часто з'являються оновлення програми Syrve?

Компанія Syrve безперервно розробляє, тестує і впроваджує новий функціонал, який клієнти можуть отримати у вигляді регулярних оновлень.

Чи працює Syrve без Інтернету?

Відсутність Інтернету не завадить безперервному обслуговуванню гостей, дані про продажі нікуди не зникнуть і будуть відправлені в основну базу даних при відновленні підключення.

Чи є можливість налаштувати права доступу співробітників?

У Syrve ви зможете налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен із співробітників працював лише з необхідною для нього інформацією.

Наш блог

Ми стежимо за останніми новинами сфери громадського харчування,
тут може бути цікава інформація для вас.

Складський облік з iiko – безпомилковий контроль із турботою про бюджет

Iiko – програма з багатозадачним функціоналом, здатна вести будь-які види обліку: складський, фінансовий та ін. Зручність системи полягає в автоматизації рутинних операцій та незалежності від користувача. Утилі...

Детальніше

Служба доставки з iiko – оптимальне рішення для Харкова

Iiko в Україні – це провідний софт для автоматизації бізнесу, пов'язаного із закладами громадського харчування. Програма підходить для будь-яких закладів, у тому числі кафе та ресторанів, які надають послугу до...

Детальніше

Впровадження iiko без клопоту від Retail Soft Consulting

Автоматизація барів та ресторанів з iiko допомагає вдосконалювати бізнес, підвищити затребуваність закладу, зробити його прибутковим та досягати нових висот. Стати власником утиліти простіше, ніж здається. Для ...

Детальніше

Наші статті
Виведіть свій заклад на новий рівень разом з нами! Безкоштовна консультація