Чи складно перейти з іншої облікової системи на Syrve?
Легко. Наша команда допоможе перенести звичні вам процеси і довідники, проведе навчання, і зробить процес переходу непомітним для ваших гостей.
Наша мета-зробити ваш облік точним, своєчасним і зрозумілим. Ми бачимо, як швидко зростає нова культура громадського харчування, і всіляко спрощуємо процеси на підприємствах.
Украинский вариант "Оперативно переглянутий звіт - це шлях до усунення проблеми до того, як вона стане істотною. Чи можемо ми дозволити собі зволікати, збирати P&L та баланс частинками, коли конкуренція серед ресторанів зростає щохвилини?
534+
реалізований
проект
7+
років роботи на
ринок
24 / 7
працює
техпідтримка
86%
клієнт
рекомендують нас
Ми займаємося автоматизацією та супроводом закладів
будь-якого рівня HoReCa в Харкові і не тільки.
Після узгодження деталей проекту ми визначимося з технічним завданням, підбираємо
Детальніше
Ми запропонуємо все необхідне обладнання (POS-термінали, термопринтери
Детальніше
Ми розмістимо базу даних на сервері (хмарному або вашому), сервери нашої компанії розташовані в
Детальніше
Аудит існуючої системи обліку Syrve і навчання співробітників нашими фахівцями
Детальніше
За допомогою інструментів Syrve впровадження та контроль системи харчової безпеки стане простіше і легше!
Детальніше
Штат служби підтримки готовий відповісти на ваші запитання 24/7, вирішити питання віддалено
Детальніше
Після узгодження деталей проекту ми визначимося з технічним завданням, підбираємо
Детальніше
Ми запропонуємо все необхідне обладнання (POS-термінали, термопринтери
Детальніше
Ми розмістимо базу даних на сервері (хмарному або вашому), сервери нашої компанії розташовані в
Детальніше
Аудит існуючої системи обліку Syrve і навчання співробітників нашими фахівцями
Детальніше
Постійні оновлення версій Syrve, оренда та підміни обладнання постійний моніторинг
Детальніше
Штат служби підтримки готовий відповісти на ваші запитання 24/7, вирішити питання віддалено
Детальніше
Syrve-єдина система для управління продажами, складом, кухнею, доставкою, персоналом, фінансами, постачальниками, лояльністю гостей – усіма процесами в ресторані.
Syrve-зручне і надійне рішення, яким користуються найрізноманітніші заклади: від крихітних барів і кав'ярень до великих ресторанних мереж з сотнями точок і розвиненою франшизою, від кафе на фудкорті до ресторанів високої кухні, від проектів доставки готової їжі до гастромаркетів.
Спробуйте Syrve, і ви здивуєтеся, що колись могли працювати інакше!
Ми повністю впевнені в тому, що програма обліку повинна економити сили,
час і гроші для вас і вашої команди.
1
Для вирішення ваших щоденних завдань і планування бізнесу в Syrve використовується штучний інтелект
2
Syrve-єдина система для управління продажами, складом, кухнею, доставкою, персоналом, фінансами, постачальниками
3
Оскільки всі дані обробляються в єдиній системі, інформація про виручку, собівартість
4
За допомогою Syrve ви можете керувати політикою, персоналом, закупівлями, виробництвом і маркетингом
5
Завдяки SyrveAPI ви можете легко підключити до системи додаткові модулі, в тому числі і ті
6
Ви можете вибрати для себе зручний формат використання системи і вирішити, чи будете ви інвестувати
Ви зможете вибрати потрібний і вигідний для себе варіант Syrve,
або ми порекомендуємо оптимальний пакет для вашого проекту.
Ми постаралися відповісти на найпоширеніші питання наших клієнтів, на інші зможе дати відповідь наш менеджер в зручному для вас форматі
Легко. Наша команда допоможе перенести звичні вам процеси і довідники, проведе навчання, і зробить процес переходу непомітним для ваших гостей.
Ліцензія SyrveWaiter дозволить персоналу приймати замовлення біля столиків, за допомогою планшета або смартфона.
Практично будь-яку інформацію можна вивантажити за допомогою однієї кнопки, в Exel або інший зручний формат.
Syrve сумісні з великою кількістю пристроїв. Особисто ми рекомендуємо Марію або Датекс, підключення проводиться за допомогою драйвера Арт-Софт.
Все залежить від масштабу підприємства і складності процесів. Від 2-х днів до 2-х тижнів.
Додаток SyrveCard дозволить збирати дані про гостей, їх активності, застосовувати різні політики маркетингу і аналізувати їх.
Звичайно. Syrve може автоматизувати кафе, Бари, Ресторани, доставки і т. д. розроблений цілий ряд спеціалізованих модулів для роботи call-центру, кур'єрів, доступна інтеграція з картографічними сервісами, телефонією, Вашим сайтом або додатком, та ін.
Компанія Syrve безперервно розробляє, тестує і впроваджує новий функціонал, який клієнти можуть отримати у вигляді регулярних оновлень.
Відсутність Інтернету не завадить безперервному обслуговуванню гостей, дані про продажі нікуди не зникнуть і будуть відправлені в основну базу даних при відновленні підключення.
У Syrve ви зможете налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен із співробітників працював лише з необхідною для нього інформацією.
Легко. Наша команда допоможе перенести звичні вам процеси і довідники, проведе навчання, і зробить процес переходу непомітним для ваших гостей.
Ліцензія SyrveWaiter дозволить персоналу приймати замовлення біля столиків, за допомогою планшета або смартфона.
Практично будь-яку інформацію можна вивантажити за допомогою однієї кнопки, в Exel або інший зручний формат.
Syrve сумісні з великою кількістю пристроїв. Особисто ми рекомендуємо Марію або Датекс, підключення проводиться за допомогою драйвера Арт-Софт.
Все залежить від масштабу підприємства і складності процесів. Від 2-х днів до 2-х тижнів.
Додаток SyrveCard дозволить збирати дані про гостей, їх активності, застосовувати різні політики маркетингу і аналізувати їх.
Звичайно. Syrve може автоматизувати кафе, Бари, Ресторани, доставки і т. д. розроблений цілий ряд спеціалізованих модулів для роботи call-центру, кур'єрів, доступна інтеграція з картографічними сервісами, телефонією, Вашим сайтом або додатком, та ін.
Компанія Syrve безперервно розробляє, тестує і впроваджує новий функціонал, який клієнти можуть отримати у вигляді регулярних оновлень.
Відсутність Інтернету не завадить безперервному обслуговуванню гостей, дані про продажі нікуди не зникнуть і будуть відправлені в основну базу даних при відновленні підключення.
У Syrve ви зможете налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен із співробітників працював лише з необхідною для нього інформацією.
Ми стежимо за останніми новинами сфери громадського харчування,
тут може бути цікава інформація для вас.
Iiko – програма з багатозадачним функціоналом, здатна вести будь-які види обліку: складський, фінансовий та ін. Зручність системи полягає в автоматизації рутинних операцій та незалежності від користувача. Утилі...
Детальніше
Iiko в Україні – це провідний софт для автоматизації бізнесу, пов'язаного із закладами громадського харчування. Програма підходить для будь-яких закладів, у тому числі кафе та ресторанів, які надають послугу до...
Детальніше
Автоматизація барів та ресторанів з iiko допомагає вдосконалювати бізнес, підвищити затребуваність закладу, зробити його прибутковим та досягати нових висот. Стати власником утиліти простіше, ніж здається. Для ...
Детальніше
Наша мета – зробити ваш облік точним, своєчасним і зрозумілим. Ми бачимо, як швидко зростає нова культура громадського харчування, і всіляко спрощуємо процеси на підприємствах. Чи варто зволікати, чекати, “збирати” P&L по крихтах, адже час і люди-найцінніший ресурс.
Спростіть роботу собі і кожному члену вашої команди, звернувшись до нас. Завдяки семирічному досвіду роботи в сфері ресторанного бізнесу ми зібрали унікальну команду фахівців, що мають великий практичний досвід впровадження Syrve та адаптації ресторанів під новий, сучасний формат обліку та управління.
Після узгодження деталей проекту ми визначимося з технічним завданням, підберемо і підготуємо необхідне вам обладнання, встановимо актуальну версію Syrve (SyrveCloud або lifetime), також пропонуємо навчання Syrve для вашої команди управлінців і лінійний персонал.
У перший день роботи з програмою Syrve наш співробітник проконтролює запуск системи автоматизації, відповість на ваші запитання і вирішить проблеми в разі їх виникнення.
Від моменту запуску і протягом місяця ми супроводжуємо ваш проект у форматі повної технічної підтримки. За Вашою ініціативою наші фахівці можуть проаналізувати ефективність і точність процесів обліку підприємства, а також надати наші рекомендації в його веденні.
Наша компанія підбере і запропонує все необхідне обладнання (POS-термінали, термопринтери, фіскальні реєстратори, електронні ваги і всі витратні матеріали), враховуючи особливості проекту вашого ресторану і поставлену технічну задачу. Інженери технічної служби зможуть розробити і подужати будь-яке завдання, починаючи від прокладки локальної мережі і закінчуючи установками камер відеоспостереження.
Так само ми допомагаємо нашим клієнтам виконувати необхідні їм інтеграції (з сайтом, додатком і т.д.), розробляти електронні меню закладу, налаштовувати схеми залів для комфортної роботи офіціантів.
У разі розміщення вашої бази даних на наших серверах ми гарантуємо безпеку і безперервний доступ до результату Вашої діяльності. Сервери нашої компанії розташовані в європейських дата-центрах і забезпечують безперервну роботу клієнтів ось уже більше 8 років. Перевагою такого варіанту є те, що Вам абсолютно не потрібно витрачати зайві кошти на покупку обладнання і заводити нову штатну одиницю для обслуговування вашого сервера.
Ми всіляко вітаємо розвиток ресторанного бізнесу в Україні, і хотіли б розвиватися разом з вами, тому пропонуємо вам навчання Syrve. Запорука успіху будь-якого підприємства – це грамотно навчений і підготовлений персонал. Витратити 6 років на навчання в ВНЗ заради економічної освіти здатен не кожен, а можливість виділити 6 годин на тиждень задля вивчення базових процесів є у кожного.
Товарно-складський, фінансовий та управлінський облік зобов’язаний відображати реальні процеси вашого закладу, доносячи інформацію про поточний стан справ у цифрах.
Супроводжуючи заклади клієнтів, ми надаємо їм ряд додаткових послуг:
• постійні оновлення версій програми Syrve
• оренда та заміни обладнання
• постійний моніторинг стану комп’ютерного обладнання
• продаж витратних матеріалів (термострічки і пр)
• ремонт та обслуговування комп’ютерної техніки
• допомога в розробці технологічних карт з меню
Служба підтримки готова відповісти на ваші запитання 24/7, вирішити проблему віддалено, проконсультувати і пояснити будь-який процес в системі Syrve. А при необхідності виїхати до вас на об’єкт і усунути проблему. Ми готові прийняти ваш дзвінок або використовувати месенджери (Viber, Telegram, WhatsApp). Ми ніколи не залишимо Ваше звернення без відповіді, і залучимо всі ресурси для максимально оперативного вирішення поставленого завдання. Ви не знаєте, що робити? Ми підкажемо!
067 213-23-10
050 371-21-00
Syrve – система, в якій відбувається облік і управління всіма процесами кафе або ресторану – закупівлями, складом, кухнею, бюджетом, доставкою, а також співробітниками, партнерами і лояльністю клієнтів.
Syrve – технологічне рішення, яке можна налаштувати на заклад будь-якого масштабу – від маленької кав’ярні на розі до великої мережі закусочних, від бару на фудкорті до ресторану авторської кухні.
Спробуйте попрацювати з програмою Syrve, і ви не зможете відмовитися від такого розумного електронного помічника!
Syrve не потребує нагадувань, на його функціонуванні не позначається людський фактор. Цілий штат програмістів постійно вдосконалює додаток, покращує наявні функції і додає нові, потрібні вам, враховуючи актуальне законодавство України.
CRM Syrve вже оцінили в європейських країнах, Південній Кореї, Росії, Ізраїлі, ОАЕ. Вже понад 60 тисяч закладів і мереж з успіхом користуються системою автоматизації Syrve.
Для вирішення ваших щоденних завдань і планування бізнесу в системі Syrve використовується штучний інтелект. Більшість аналітичних функцій і звітів програма Syrve формує на основі вже отриманих вами даних, перетворюючи їх в прогнози продажів майбутніх періодів, пропонуючи гнучкий інструмент роботи для маркетолога. Цей функціонал допоможе оптимізувати рекламний бюджет вашого ресторану, змушуючи кожну гривню працювати ефективніше. Тепер у вас буде ще більше часу для гостей і розвитку бізнесу!
Syrve – єдина система для організації управління продажами, складом, кухнею, доставкою, персоналом, фінансами, постачальниками, лояльністю гостей – усіма процесами в ресторані.
Сучасний керуючий має величезний список різнорівневих обов’язків, і такий “центр управління польотами” звільнить його час для більш важливих справ, ніж механічний операційний набір цифр у зведений звіт. ПЗ від Syrve робить вашу роботу простіше, легше і зрозуміліше.
Оскільки всі дані обробляються в єдиній системі Syrve, інформація про виручку, собівартість, залишки на складах, а також фінансові звіти і всі дії співробітників видно в реальному часі. Дізнатися розмір виручки на цю хвилину? Просто відкрийте програму! Стан підприємства можна проаналізувати відразу ж, не чекаючи кінця місяця, контролювати собівартість – не тільки за прайсами постачальників. У програмі Syrve вже присутні всі види базових звітів. Якщо немає того, що потрібно вам – ви зможете “зібрати” його самі. Найголовніше, що кожен з них буде актуальним в будь-яку хвилину, варто тільки натиснути кнопку “Оновити”.
За допомогою програми автоматизації Syrve ви можете централізовано управляти політикою, стандартами, персоналом, закупівлями, виробництвом і маркетингом вашої компанії, а також регулювати діяльність франчайзі. Завдяки гнучкій системі прав доступу ви можете надати кожному співробітнику тільки ту інформацію до перегляду, яка важлива для його роботи, починаючи від кур’єра доставки і закінчуючи директором. Звіти можна деталізувати по кожному ресторану окремо, або працювати зі зведеними даними по всій мережі.
Завдяки SyrveAPI ви можете легко підключити до системи додаткові модулі, в тому числі і ті, що розроблені спеціально для вас. Тотальна автоматизація процесів – це пріоритет системи Syrve: інтегруючи сторонні додатки, ви подвійно зменшуєте незнищенний людський фактор, економите час оператора, адже замовлення на доставку більше не потрібно набирати вручну. А інтеграція з вашою АТС дозволить передзвонити клієнту, натиснувши всього одну кнопку. Це значно прискорить час оформлення замовлення, даючи можливість зосередиться на якості сервісу.
Ви можете вибрати для себе зручний формат використання системи Syrve і вирішити, чи будете ви інвестувати кошти в придбання ліцензій або надасте перевагу оренді. У разі, якщо робота вашого ресторану залежить від сезону або інших тимчасових факторів, варіант оренди Syrve дозволить оптимізувати бюджет. Ваші дані зберігаються в системі протягом року, і в разі відновлення роботи вам нічого не потрібно вводити заново.
Користуючись Сайтом «Retail Soft Consulting» https://rsc.kh.ua/ та вказуючи персональні дані, шляхом внесення їх у відповідні форми, або надаючи персональні дані під час розмови із Оператором, Ви надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних на умовах що наведені нижче.
Стоит ли медлить, ждать, "собирать" P&L по крупицам, ведь время и люди - самый ценный ресурс. Упростите работу себе и каждому члену вашей команды, обратившись к нам.
У випадку виникнення питань, пов'язаних із будь-якою дією або сукупністю дій стосовно Ваших персональних даних, Ви можете зв'язатися з нами, зателефонувавши на контактний номер телефону Retail Soft Consulting – +38(050) 371-21-00,+38(067) 213-23-10, або відправивши листа електронною поштою на адресу: retail.soft.consulting@gmail.com.
Політика конфіденційності (обробки персональних даних) Сайту «Retail Soft Consulting» rsc.kh.ua
1. Ця Політика конфіденційності (обробки персональних даних) (далі за текстом – Політика) визначає порядок обробки персональних даних та заходи щодо забезпечення їх безпеки на Сайті «Retail Soft Consulting» https://rsc.kh.ua/ (далі за текстом – Сайт).
Реалізація цієї Політики проводиться Адміністрацією Сайту та уповноваженими нею особами (далі за текстом – Оператор).
1.1. Оператор у своїй діяльності керується нормами чинного національного законодавства України, міжнародними стандартами та вимогами, й визначає своєю провідною метою й головною умовою здійснення своєї діяльності – дотримання прав і свобод людини і громадянина під час обробки персональних даних, у тому числі, однак не обмежуючись, й захисту прав на недоторканність приватного життя, особисту і сімейну таємницю.
1.2. Ця Політика застосовується до всієї інформації, яку Оператор може отримати про відвідувачів Сайту «Retail Soft Consulting» https://rsc.kh.ua/ та клієнтів ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг» відповідно по положень, викладених у цій Політиці та нормах чинного законодавства.
2. У цій Політиці терміни та визначення використовуються у тому значенні, в якому вони закріплені у Законі України від 01.06.2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних» та інших нормах чинного законодавства України й міжнародних нормативно-правових актів.
2.1. «Оператор» – Адміністрація ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг» та Сайту «Retail Soft Consulting», яка самостійно, або із залученням відповідно до вимог чинного законодавства інших осіб, організовує й (або) здійснює обробку персональних даних, а також визначає цілі такої обробки, перелік персональних даних, що підлягають обробці, дії (операції), що здійснюються з отриманими персональними даними.
2.2. «Клієнт» – будь-яка особа, яка звернулася за наданням послуг до Адміністрації ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг» та Сайту «Retail Soft Consulting», зробила замовлення таких послуг або зареєструвалася на Сайті.
2.3. «Сайт» – сайт, розташований в мережі Інтернет за адресою: https://rsc.kh.ua/
3. Під час заповнення форми звернення на Сайті та оформлення звернень у ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг» Клієнт надає Оператору згоду на збір та обробку наступних персональних даних:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- псевдонім;
- адреса електронної пошти;
- контактний номер телефону;
- інформація про використання Клієнтом Сайту, включаючи географічну адресу точки підключення Клієнта до мережі Інтернет, інформацію про пошукові запити Клієнта, про час і спосіб використання Сайту, адреси сторінок Сайту, відвіданих Клієнтом, даних і записів елементів екрану, на які Клієнт натискає кнопкою миші в процесі використання Сайту (історія відвідувань), реферер (адреса попередньої сторінки).
- файли Сookie, а також інші дані, необхідні для виконання Оператором зобов'язань, передбачених договірними правовідносинами з Клієнтом.
3.1. Оператор використовує Google Analytics для збору статистичних даних, з метою формування комплексного уявлення про використання Сайту Клієнтом. Google Analytics використовують cookie-файли та інші способи передачі інформації про те, як використовуються веб-сайти через сервери Google. Більш детальна інформація міститься в Угоді Google Analytic
4. Цілі обробки персональних даних Клієнта Оператором зводяться до наступного:
4.1. Надання послуг Оператором відповідно до вимог чинного законодавства.
4.2. Підтримання зв’язку між Клієнтом та Оператором з метою належного надання послуг останнім.
4.3. Використання результатів статистичних та інших видів досліджень, проведених на базі знеособлених персональних даних.
4.4. Направлення Клієнту повідомлень на адресу електронної пошти та на контактний номер телефону з метою належного інформування про нові продукти й послуги, спеціальні пропозиції й заходи, які організовуються та надаються Оператором.
Клієнт має право відмовитися від зазначеної розсилки, шляхом направлення листа Оператору на адресу електронної пошти – retail.soft.consulting@gmail.com з позначкою «Відмова від повідомлень про нові продукти й послуги, спеціальні пропозиції й заходи».
4.5. Таргетування рекламних матеріалів.
5. Безпека персональних даних, які обробляються Оператором, забезпечується останнім шляхом реалізації правових, організаційних і технічних заходів, доцільних й необхідних для належного виконання в повному обсязі вимог чинного законодавства України у сфері захисту персональних даних.
5.1. Ця Політика встановлює зобов'язання Оператора щодо нерозголошення та забезпечення режиму захисту конфіденційності персональних даних, які Клієнт надає Оператору під час реєстрації на Сайті та (або) оформленні заявок у ТОВ «Рітейл Софт Консалтінг».
5.2. Персональні дані Клієнта не передаються Оператором третім особам без надання згоди Клієнтом або без належної правової підстави. Винятком є передача персональних даних третім особам для належного виконання Оператором зобов’язань перед Клієнтом із обов’язковим попереднім повідомленням третіх осіб про дотримання режиму захисту персональних даних.
5.3. Термін обробки персональних даних є необмеженим.
5.4. Клієнт завжди може відкликати згоду на обробку персональних даних, надану Оператору, шляхом направлення листа відповідного змісту на адресу електронної пошти retail.soft.consulting@gmail.com.
6. До правовідносин між Клієнтом та Оператором застосовуються норми чинного законодавства України.
6.1. У випадку виникнення спорів між Клієнтом та Оператором вони повинні бути врегульовані із застосуванням обов'язкового досудового претензійного порядку.
Направлення вмотивованих претензій відбувається в електронному вигляді на адреси електронної пошти, вказані Клієнтом під час реєстрації та Оператором на Сайті.
Строк відповіді на претензію становить 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання відповідної претензії.
Моментом отримання претензії мається на увазі отримання однією Стороною підтвердження про отримання такого повідомлення іншою Стороною.
При невиконанні будь-якою зі Сторін всіх перерахованих вище умов, обов'язковий претензійний порядок вважається недотриманим.
При недосягненні згоди з приводу врегулювання спору між Клієнтом та Оператором, такий спір підлягає розгляду та вирішенню в суді відповідно до вимог чинного законодавства України.
7. Оператор має право в будь-який момент змінювати цю Політику (повністю або фрагментарно) в односторонньому порядку без попереднього узгодження з Клієнтом. Всі зміни вступають в силу на наступний день після розміщення на сайті https://rsc.kh.ua/, якщо інше не передбачено новою редакцією Політики.
7.1. Чинна редакція Політики постійно доступна на сторінці сайту https://rsc.kh.ua/.
7.2. Користувач зобов'язується самостійно стежити за змінами Політики конфіденційності шляхом ознайомлення з актуальною редакцією.