Компанія Retail Soft Consulting

Наша мета-зробити ваш облік точним, своєчасним і зрозумілим. Ми бачимо, як швидко зростає нова культура громадського харчування, і всіляко спрощуємо процеси на підприємствах.

Украинский вариант "Оперативно переглянутий звіт - це шлях до усунення проблеми до того, як вона стане істотною. Чи можемо ми дозволити собі зволікати, збирати P&L та баланс частинками, коли конкуренція серед ресторанів зростає щохвилини?

Детальніше

534+

реалізований
проект

7+

років роботи на
ринок

24 / 7

працює
техпідтримка

86%

клієнт
рекомендують нас

Наші послуги

Ми займаємося автоматизацією та супроводом закладів
будь-якого рівня HoReCa в Харкові і не тільки.

Про Syrve

Syrve-єдина система для управління продажами, складом, кухнею, доставкою, персоналом, фінансами, постачальниками, лояльністю гостей – усіма процесами в ресторані.

Syrve-зручне і надійне рішення, яким користуються найрізноманітніші заклади: від крихітних барів і кав'ярень до великих ресторанних мереж з сотнями точок і розвиненою франшизою, від кафе на фудкорті до ресторанів високої кухні, від проектів доставки готової їжі до гастромаркетів.

Спробуйте Syrve, і ви здивуєтеся, що колись могли працювати інакше!

Детальніше

Переваги Syrve

Ми повністю впевнені в тому, що програма обліку повинна економити сили,
час і гроші для вас і вашої команди.

1

Технології штучного інтелекту

Для вирішення ваших щоденних завдань і планування бізнесу в Syrve використовується штучний інтелект

2

Всі інструменти управління рестораном “з коробки”

Syrve-єдина система для управління продажами, складом, кухнею, доставкою, персоналом, фінансами, постачальниками

3

Інформація про бізнес в режимі онлайн

Оскільки всі дані обробляються в єдиній системі, інформація про виручку, собівартість

4

Управління ресторанними мережами

За допомогою Syrve ви можете керувати політикою, персоналом, закупівлями, виробництвом і маркетингом

5

Можливість інтеграції з сайтом і додатками

Завдяки SyrveAPI ви можете легко підключити до системи додаткові модулі, в тому числі і ті

6

Установка в хмару, так і локально

Ви можете вибрати для себе зручний формат використання системи і вирішити, чи будете ви інвестувати

Ціни на Syrve

«-50% знижка на пакет ліцензій програми надається усім користувачам до кінця воєнного стану в Україні»

Питання

Ми постаралися відповісти на найпоширеніші питання наших клієнтів, на інші зможе дати відповідь наш менеджер в зручному для вас форматі

Чи складно перейти з іншої облікової системи на Syrve?

Легко. Наша команда допоможе перенести звичні вам процеси і довідники, проведе навчання, і зробить процес переходу непомітним для ваших гостей.

Чи є мобільний офіціант?

Ліцензія SyrveWaiter дозволить персоналу приймати замовлення біля столиків, за допомогою планшета або смартфона.

Чи можна вивантажити дані з Syrve?

Практично будь-яку інформацію можна вивантажити за допомогою однієї кнопки, в Exel або інший зручний формат.

З якими фіскальними реєстраторами працює Syrve?

Syrve сумісні з великою кількістю пристроїв. Особисто ми рекомендуємо Марію або Датекс, підключення проводиться за допомогою драйвера Арт-Софт.

Скільки часу потрібно для запуску?

Все залежить від масштабу підприємства і складності процесів. Від 2-х днів до 2-х тижнів.

Чи є CRM система і СМС-розсилка?

Додаток SyrveCard дозволить збирати дані про гостей, їх активності, застосовувати різні політики маркетингу і аналізувати їх.

Чи підходить Syrve для доставки?

Звичайно. Syrve може автоматизувати кафе, Бари, Ресторани, доставки і т. д. розроблений цілий ряд спеціалізованих модулів для роботи call-центру, кур'єрів, доступна інтеграція з картографічними сервісами, телефонією, Вашим сайтом або додатком, та ін.

Як часто з'являються оновлення програми Syrve?

Компанія Syrve безперервно розробляє, тестує і впроваджує новий функціонал, який клієнти можуть отримати у вигляді регулярних оновлень.

Чи працює Syrve без Інтернету?

Відсутність Інтернету не завадить безперервному обслуговуванню гостей, дані про продажі нікуди не зникнуть і будуть відправлені в основну базу даних при відновленні підключення.

Чи є можливість налаштувати права доступу співробітників?

У Syrve ви зможете налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен із співробітників працював лише з необхідною для нього інформацією.

Чи складно перейти з іншої облікової системи на Syrve?

Легко. Наша команда допоможе перенести звичні вам процеси і довідники, проведе навчання, і зробить процес переходу непомітним для ваших гостей.

Чи є мобільний офіціант?

Ліцензія SyrveWaiter дозволить персоналу приймати замовлення біля столиків, за допомогою планшета або смартфона.

Чи можна вивантажити дані з Syrve?

Практично будь-яку інформацію можна вивантажити за допомогою однієї кнопки, в Exel або інший зручний формат.

З якими фіскальними реєстраторами працює Syrve?

Syrve сумісні з великою кількістю пристроїв. Особисто ми рекомендуємо Марію або Датекс, підключення проводиться за допомогою драйвера Арт-Софт.

Скільки часу потрібно для запуску?

Все залежить від масштабу підприємства і складності процесів. Від 2-х днів до 2-х тижнів.

Чи є CRM система і СМС-розсилка?

Додаток SyrveCard дозволить збирати дані про гостей, їх активності, застосовувати різні політики маркетингу і аналізувати їх.

Чи підходить Syrve для доставки?

Звичайно. Syrve може автоматизувати кафе, Бари, Ресторани, доставки і т. д. розроблений цілий ряд спеціалізованих модулів для роботи call-центру, кур'єрів, доступна інтеграція з картографічними сервісами, телефонією, Вашим сайтом або додатком, та ін.

Як часто з'являються оновлення програми Syrve?

Компанія Syrve безперервно розробляє, тестує і впроваджує новий функціонал, який клієнти можуть отримати у вигляді регулярних оновлень.

Чи працює Syrve без Інтернету?

Відсутність Інтернету не завадить безперервному обслуговуванню гостей, дані про продажі нікуди не зникнуть і будуть відправлені в основну базу даних при відновленні підключення.

Чи є можливість налаштувати права доступу співробітників?

У Syrve ви зможете налаштувати права доступу таким чином, щоб кожен із співробітників працював лише з необхідною для нього інформацією.

Виведіть свій заклад на новий рівень разом з нами! Безкоштовна консультація