![](https://rsc.kh.ua/wp-content/uploads/2020/08/img_8771-810x460.jpg)
iiko – служба доставки майбутнього
Запорука успіху бізнесу з доставки готових страв-оперативність. Грамотно організована робота забезпечує збереження продуктами поживних властивостей. Крім того, гарячі страви мають неперевершений смак, який втрачається в міру охолодження.
Тому в бізнесі доставки готових страв важлива кожна секунда. Для забезпечення якісного сервісу потрібно розробити чіткі стандарти, а потім впровадити їх у всі бізнес-процеси. Ключ до успіху-Автоматизація. З її допомогою можна відстежувати дотримання стандартів, а також звести до мінімуму час виконання кожної робочої операції.
iiko допоможе впоратися з цим нелегким завданням. Автоматизація дасть можливість налагодити контроль над процесом в цілому, не випускаючи з уваги жодну операцію – починаючи від прийому заявки і закінчуючи доставкою страви клієнту.
Для дотримання стандартів досить чітко розподілити час, а також автоматизувати кожен етап роботи.
Прийом замовлення: як заощадити
Заявки надходять безпосередньо до оператора iiko. Якщо раніше клієнт користувався послугами компанії, то система розпізнає телефон і внесе його дані в картку. Також оператор отримає доступ до історії замовлень.
До слова, в базу внесені відомості про недобросовісних клієнтів. Система попередить оператора, що той, хто телефонує знаходиться в «чорному списку». Якщо замовник вперше звернувся в компанію, то програма допоможе уникнути помилки при заповненні адреси. Дані будуть “підтягуватися” з довідника, що гарантує коректне введення інформації.
Інтеграція з АТС дозволяє економити час, витрачений на прийом заявки. В середньому тривалість цього процесу скорочується на тридцять секунд.
З iiko прийом замовлень здійснюється через будь-які джерела: офіційний ресурс, чат-бот в месенджері або тематичний портал. В цьому випадку система моментально ставить заявки в чергу на підтвердження.
Програма аналізує канали залучення клієнтів, що дає можливість оцінити ефективність кожного з них. Це дуже зручно для визначення результативності рекламної акції.
Якщо замовлення на сайті оформив постійний клієнт, то немає необхідності передзвонювати йому для підтвердження. Систему можна налаштувати так, що заявки від постійних замовників будуть автоматично переадресовуватися на кухню. Ці невеликі “хитрощі” допоможуть виграти до трьох хвилин.
Серветки, столові прилади та інші аксесуари будуть додані в замовлення автоматично. Такий підхід гарантує зниження ризиків, неминуче виникають через людський фактор. Ще один плюс-автоматичне проведення облікових операцій. Після виконання замовлення система без нагадувань списує тарілки та інші дрібниці, включаючи продукти, використані для приготування страви.
При бажанні можна підключити функцію додавання подарунків. Це гарантує вручення приємного презенту кожному замовнику, якому вони покладені згідно з умовами програми лояльності. Крім того, виключається ризик невручення подарунка через помилку або зловживання персоналу.
Опція автозаповнення стандартних страв скорочує час прийому ще на 10 секунд.
Для збільшення середнього чека замовлення можна скористатися функцією підказки для оператора. Вона нагадає співробітнику про всі поточні акції та спецпропозиції.
Не виключено, що клієнт захоче спробувати страву за особливою ціною. Дуже важливо зацікавити персонал в додаткових продажах. Операторам потрібно виплачувати премію за замовлення напоїв і десертів. Практика показує, що просте нагадування дає можливість підвищити обсяг продажів окремих категорій страв від 10 до 30%.
Контроль над приготуванням
Програма автоматично призначає замовлення, використовуючи для цього заздалегідь налаштовані правила. Клієнт отримує повідомлення про прийняття заявки в роботу. Через сайт він може відстежувати її статус.
При виборі точки для відправки замовлення iiko враховує безліч факторів:
• рівень завантаження співробітників ресторану;
• режим роботи закладу;
• відстань між рестораном і замовником;
• ситуацію на дорогах.
У разі підвищеного завантаження кухні клієнту прийде повідомлення про можливу затримку замовлення.
Використання функції автоматичного розподілу дозволяє виграти до 15 секунд.
Після появи замовлення на екрані готування кухні iiko починає відраховувати час, орієнтуючись на кількість відповідно до стандартів.
Після виконання замовлення система переносить його на відповідний екран в цех для упаковки. Програма дає можливість налаштувати тривалість кожного процесу, а також встановити рамки відповідальності кожного співробітника.
Щоб стимулювати персонал на роботу з “повною віддачею”, необхідно розробити схему мотивації з прив’язкою до результатів. При такому підході можливість втрати замовлення кухарями виключена. Крім того, кур’єри не відволікають їх від роботи.
Опція аналітики швидкості наочно показує час, який йде на кожен етап обробки замовлення. Вибір на користь багатостадійного виробництва дає можливість максимально оптимізувати кожен робочий процес.
Особливості доставки з iiko
Система автоматично призначає кур’єра. При розрахунку маршруту вона виходить з необхідності забезпечення повного завантаження служби доставки.
Кур’єри використовують додаток iikoDeliveryMan. На екран телефону виводяться дані про замовлення і побажання клієнта, якщо він такі висловив. Додаток можна використовувати для виходу на зв’язок з оператором або замовником.
Роздрукування документів на замовлення відбувається в автоматичному режимі. Клієнту система відправляє повідомлення про передачу замовлення в кур’єрську службу. Опція розподілу заявок дає можливість зменшити штат відділу доставки до 25%.
На карті iikoRadar можна відстежувати маршрут і актуальне положення кожного кур’єра.
Розумна система логістики, а також контроль роботи кур’єрів дає можливість збільшити ефективність їх праці на 27%.
Після передачі замовлення клієнту співробітник служби доставки робить відповідну позначку в додатку. Обман виключений, адже скористатися цією функцією можна тільки при фізичному знаходженні біля дверей замовника. Такий підхід забезпечує контроль кожної секунди процесу доставки.
Анкета для контролю якості гарантує отримання об’єктивних даних про ступінь задоволеності клієнта.
Для аналізу ефективності бізнесу в iiko передбачені звіти. Так, Теплова карта показує показники з прив’язкою до території. Також можна зробити аналіз за кількістю заявок, величиною середнього чека, собівартості страв, кількості запізнень з доставкою, приготуванням або упаковкою замовлення. При необхідності система проведе вибірку, використовуючи дані про воронку продажів або каналах реклами.
Якщо цієї інформації недостатньо, то опція вбудованого конструктора дає можливість вручну налаштувати бажані параметри для аналізу. Впроваджуйте сучасні технології, щоб вивести бізнес на якісно новий рівень!
2020-08-10