Єдина платформа для управління роботою громадського харчування в реальному часі – iiko
Автоматизація робочих процесів значно спрощує ведення будь-якого бізнесу завдяки сучасним технологіям. Успішно впровадити автоматизація бухгалтерського обліку і документообігу на багатьох підприємствах. Але вони тільки частково полегшують роботу персоналу. В даний час для закладів громадського харчування існують комплекси програм, які вирішують цілий ряд завдань.
Механізм управління
Програми iiko – система ERP-класу, за допомогою якої відбувається автоматизація основних робочих процесів підприємств громадського харчування. Система призначена для ресторанного бізнесу будь-якого розміру: як для невеликих закладів, так і цілих мереж. Цей сервіс дає можливість контролювати кожен етап виробництва, в тому числі віддалено.
Переваги системи автоматизації iiko
Заклади, які встановили комплекс iiko, відчувають величезний набір його переваг:
- Збільшення прибутку – швидке обслуговування відвідувачів, прозоре управління реальними фінансовими показниками, контроль основної інформації закладу з мобільного додатка, детальна аналітика для управління маркетингом.
- Економія – завдяки повному контролю через відеоспостереження знижуються зловживання персоналу. Зручні методи інвентаризації, реальна інформація по собівартості страв, аналіз і планування складських запасів, контроль цін при закупівлях.
- Кращий персонал – прозорий облік робочого часу, автоматизований розрахунок оплати і частки від продажів, нарахування премій та штрафів.
- Залучення відвідувачів – автоматизоване управління гостьовими картами, гнучкий функціонал для реалізації дисконтних і бонусних програм.
- Зручність і простота у використанні – можливість відеоконтролю, централізоване регулювання цін, зміни в меню і стандартах обслуговування, інтеграція з іншими автоматизованими системами.
- Оперативна доставка – всі замовлення в єдиній мережі спростять контроль їх виконання. Система інтегрується з єдиними порталами доставки. Є можливість подати заявку через віджет на сайті закладу.
- Гарантія безпеки – створення резервної копії інформаційної бази, управління правами доступу до даних, забезпечення автономної роботи касових станцій при форс-мажорних обставинах.
Пакет iikoPro – автоматизації ресторану повного циклу – дає можливість отримати реальну інформацію про стан бізнесу в будь-який час.
Розвиток партнерської програми – одна з важливих завдань Айко. Принцип співробітництва з партнерами виражається в об’єднанні зусиль для просування рішень iiko в системах ресторанного управління та досягнення значних результатів. В даний час організація підтримує програму співпраці з багатьма партнерами. Компанія RSC – офіційний партнер Айко. Шляхом впровадження розробленого продукту вона адаптує підприємства громадського харчування під новий формат обліку та управління.
Введення системи iiko в ресторанний бізнес – необхідна умова конкурентоспроможності кожного підприємства окремо.
2020-11-17