iiko для бухгалтерії: управління складом, калькуляція і звітність в одному флаконі
Айко для ресторанів – це комплексна програма, яка дозволяє автоматизувати виробничий процес на всіх його етапах. На окрему увагу заслуговує управління складом, ведення звітності та калькуляція – все, за що відповідає бухгалтер. Нерідко цей процес – це виробничий пекло, що складається з цілого ряду показників, папірців та накладних, яким немає кінця.
З iiko ви з легкістю все перекладете в цифру і нарешті зможете зайнятися безпосередньо розвитком ресторану.
iikoOffice – ідеальний модуль для бухгалтера
Дана програма складається з декількох окремих сервісів (модулів), які пропонують кардинально різний інструментарій для управління громадським харчуванням. З iikoOffice ви можете розраховувати на широкий функціонал, який значно спрощує управління фінансами.
Підтримка технологічних карт
100% контроль за рецептурою передбачає збереження всіх етапів приготування страв в зручному форматі з урахуванням кількості продуктів і собівартості на кожен пункт в меню. Списання товарів здійснюється автоматично, що мінімізує шанс помилки.
Шеф кухар зможе отримати доступ до технологічними картами прямо на кухні за допомогою iiko POS-терміналів без необхідності переодягатися або мити руки.
Управління складом
iiko підтримує можливість створення всіх видів складських документів:
- Накладних;
- Інвентаризації;
- Переміщення товарів;
- Актів списання, переробки, розбору і реалізації.
Крім цього система відстежує запаси продуктів на складі. При мінімально допустимому рівні iiko автоматично заповнює накладні постачальникам. Від вас вимагається лише підтвердити їх відправку. Також ви отримуєте миттєвий доступ до складських залишків і їх собівартості без процесів повторного огляду.
Інтеграція з 1С
Це одна з найбільш зручних функцій iiko для бухгалтера. Ви отримуєте можливість вивантажити дані з iiko в зручному форматі, що значно спрощує ведення фінансової звітності.
Робота з постачальниками
Програма автоматично відстежує і порівнює закупівельні ціни на продукти з вартістю з прайс-листа. Якщо перший показник вище другого, то програма автоматично заблокує угоду до вашого рішення. Крім цього є підтримка електронного документообігу з постачальниками за допомогою інтеграції з DocsInBox, Chuser і іншими програмами подібного роду.
У своє розпорядження ви отримаєте комплексний інструмент, який дозволить вам спростити ведення звітності, а взаємодія з постачальниками зробити максимально вигідним і зрозумілим.
2021-01-19