iiko для рестораторів: що розраховувати власникам закладів громадського харчування
Конкуренція в ресторанній сфері надзвичайно висока. Щодня відкриваються нові ресторани і з’являються нові ідеї, які борються між собою за увагу відвідувача. Однак, яким би оригінальним ні концепт закладу, він нічого не варто, якщо обслуговування не відрізняється якістю. Саме для цього і існує iiko. Звичайним процесом автоматизації програма дозволяє вивести сервіс ресторану на новий рівень.
Що таке iiko і для чого воно потрібне
iiko – CRM-програма, яка більш ніж за 15-річну історію заслужила повагу багатьох відомих рестораторів. ПО пропонує ряд рішень для закладів громадського харчування (в залежності від їх спеціалізації), які дозволяють максимально спростити виробничий процес. Тим самим підвищується ефективність персоналу і спрощується управлінський контроль. Програма підходить для таких закладів громадського харчування:
- класичних ресторанів;
- ресторанів швидкого харчування (фаст-фудів);
- кафе, кав’ярні, барів та інших невеликих закладів;
- столових при торгових- або бізнес-центрах;
- служби доставки.
Фактично, в залежності від обраного тарифу, ви отримуєте ряд інструментів, які дозволяють кардинально змінити виробничий процес на кожному етапі – від прийому відвідувачів до роботи зі складом або управління роботою кухні.
Переваги для рестораторів при роботі з iiko
iiko – підтримка і опора будь-якого ресторатора, який зважився на автоматизацію свого підприємства. Купуючи програму, слід особливу увагу приділити вибору тарифу, кожен з яких пропонує власні інструменти для управління закладом.
У будь-якому випадку при покупці iiko ресторатор може розраховувати на такі основні переваги:
- економія часу – програма веде облік основних показників ресторану в реальному часі, дані візуалізуються в зручній інфографіку, що спрощує звітність і дозволяє швидше приймати стратегічно важливі рішення;
- спрощення виробничого процесу – iiko значно спрощує роботу ресторану шляхом скорочення дій для його функціонування, контроль і комунікація з персоналом здійснюється в кілька кліків, що зменшує шанс зловживань і збільшує ефективність співробітників;
- робота десь завгодно – вся інформація може надходити на ваш смартфон або ноутбук, що дозволить вам реагувати події, де б ви не знаходилися.
Ресторанна програма айко – це ваш перший і головний помічник, який дозволить отримати від управлінського процесу максимальне задоволення, а від роботи ресторану максимальний прибуток.
2021-01-15