Головна

Наш блог

iiko для співробітників залу: на що розраховувати офіціантам, барменам, бариста і касирам?

Програма iiko торкається кожного аспекту діяльності закладу громадського харчування – фінанси і звітність, робота кухні і організація служби доставки їжі. Однак головним з них для залучення клієнта є сервіс обслуговування. ПО дозволяє підвищити ефективність працівників залу таким чином, щоб швидкість і якість обслуговування клієнтів не викликали нарікань, як у адміністраторів, так і у відвідувачів.

iikoFront – ідеальний інструмент для касира

Зручний інтерфейс POS-терміналу дозволяє швидко освоїтися навіть касиру-початківцю. Новий співробітник може відразу ж влитися в робочій процес без попереднього навчання. Цей модуль програми підтримує функцію авторизації за допомогою спеціального PIN-коду або магнітної картки співробітника.

Пошук страви здійснюється за допомогою картинок. Найбільш часто замовляються пунктам в меню можна присвоїти окремі кнопки і позначити їх унікальним кольором.
Крім цього модуль iikoFront підтримує функцію модифікаторів страв. Це відмінний варіант для фаст-фудів, піцерій та інших подібних закладів. Також до будь-якого замовлення можна додати особливі побажання клієнтів.

iikoCard – з легкістю організуйте акції і спеціальні пропозиції

Цей модуль iiko Україна передбачає можливість налаштування наборів страв і пунктів в меню за спеціальними цінами.

Якщо клієнт практично точно повторив замовлення спеціальної пропозиції без усього однієї страви, касир отримає на екрані повідомлення про це і запропонує відвідувачу скористатися цією можливістю.

При формуванні замовлення касир зможе отримувати регулярні підказки про пропозиції, які відсутні в меню. Допродаж таких страв дозволить розраховувати на значне підвищення прибутку в короткий проміжок часу.

Налаштування схеми залів і робота зі столами разом з iikoTableService

Автоматизація бару і кафе неможлива без роботи зі схемами залів. Програма пропонує можливість налаштувати схему розташування столів. При цьому на терміналі колір столу буде змінюватися в залежності від його статусу: зайнятий, зарезервований, вільний і т.д. Ступінь виконання замовлення відображається біля столиків, що спрощує оперативне обслуговування відвідувачів.

Даний модуль підтримує створення банкетів під певну кількість людей зі зміною схеми залу під потреби клієнта.

2021-01-22