Головна

Наш блог

iiko і класичний ресторан – сучасний підхід до організації роботи європейського ресторану

Програма iiko в ресторанному бізнесі полегшує управлінські функції, мінімізує кількість зайвих дій і спрощує ведення звітності. Дане ПО має комплексний функціоналом, який буде корисний всім учасникам бізнесу – від власника до офіціанта.

Обслуговування в ресторанах європейського типу (обслуговування біля столиків) передбачає цілий ряд дій, від якого залежить його якість. Це:

Система автоматизації iiko пропонує для своїх клієнтів гнучкі настройки для створення схем залів і резервації столиків, а також зручний формат прийняття замовлень (мобільні термінали), можливість поділу чеків між відвідувачами і спеціальні курси для подачі страв.

Зустріч клієнта і обслуговування клієнта

При зустрічі клієнта офіціант або метрдотель має доступ до схеми розміщення столиків, кожен з яких визначається відповідним кольором (вільне володіння / зайнятий). Також на схемі вказані етапи виконання замовлень, що дозволяє обслуговуючому персоналу відвести клієнта відразу до вільного столика або вказати приблизний час його звільнення при повній посадці.

Програма здатна автоматично вказувати найближчий резерв на столик, що покращує показники оперативного обслуговування. Також айко інформує персонал про особливі побажання відвідувачів.

Виконання замовлення

Система автоматизації айко (iiko) керує роботою кухні за допомогою документування і збереження кожного етапу приготування страви. Функціонал програми дозволяє здійснювати контроль за діями персоналу, що є базою для створення системи заохочення.

Персонал кухні може розраховувати на такі функції айко:

Iiko і ресторан – це комбінація успіху і сучасних технологій. Вам більше не доведеться, як жандарм, сидіти над підлеглими і контролювати кожну їхню дію. Тепер всю інформацію в реальному часі ви зможете побачити в своєму особистому ноутбуку.

2020-12-18