Головна

Наш блог

Iiko, або як клієнти називають наш бренд

У житті кожного бренду іноді виникають ті чи інші курйози, пов’язані з брендингом: народна любов міксує назви, завіршовує слогани, винаходить свої, «якісні» характеристики в жартівливій формі. На піку популярності зараз одну з торгових марок смартфонів з легкої руки перейменували в Хуавей, знаменита французька мінералка «Ев’єн» давно читається нами, як «Евіан», і зовсім безглузда історія переслідує відомий європейський бренд годин: про Хаблот не чула хіба що дитина.

Така ж доля спіткала деякі відомі торгові марки через спірні логотипи, які з легкої руки народних карикатуристів перетворюються в зразки дотепності, при цьому транслюючи кардинально протилежний задуму дизайнерів сенс. Тенденція дотепної народної критики породила цілу галузь «брендинг на межі», яка іноді використовується в світі великого і малого бізнесу, має намір привертати увагу антирекламою або очевидним сюром. Так чи інакше, це працює. Дивлячись на щось абсолютно безглузде, у нас з’являється інтерес і думка «а чи не спробувати?», І перша, «холодна» аудиторія йде до вас в салон краси «Фарт», або закусочну «ШаурМен».

Однак, суто за нашим смаком, такий прийом можливо використовувати тільки в розважальних галузях бізнесу, там, де ваша робота пов’язані з відпочинком або розвагою клієнтів. Погодьтеся, для фірми, що надає послуги бухгалтерського обліку, або адвокатського бюро, тобто для тих сфер діяльності, де передбачається точність, грамотність, високий рівень кваліфікації, подібний маркетинг буде швидше шкодити, ніж залучати клієнтів.

Нам, як автоматизаторам систем громадського харчування, хотілося б чути назву, яке клієнти з гордістю передають з вуст в уста, рекомендуючи нас своїм знайомим. Ми ретельно працюємо над якістю сервісу, кваліфікацією співробітників служби техпідтримки iiko (Айко), регулярно проводимо навчання і працюємо над помилками, тобто робимо все, щоб дати нашим клієнтам максимум можливостей для розвитку і зростання.

Однак, нам дуже допомагає і сам продукт просування. Говорячи відверто, мало хто вже не знає, що таке програма обліку iiko: з кожним днем ​​все більше і більше операторів ринку громадського харчування роблять вибір на її користь. Серед інших облікових програм вона вигідно вирізняється повнотою обліку, гнучкістю функцій, винятковою безпекою для власника, зручністю для персоналу. В останні роки все частіше презентації програмного забезпечення проходять режимі діалогу, все рідше ми починаємо презентацію «з нуля», з перших слайдів.

Незважаючи на значну популярність, іноді все ж залишаються питання про те, що ж все-таки таке «Айко», чому вона краще «кіпера», «постери», «Барбоса» та ін.? Відповісти на це питання стисло досить складно, оскільки ми говоримо не про калькулятор з набором елементарних функцій. Ми виділили для себе три головні відмінності:

– iiko (Айко) – це єдина система обліку. Для роботи з нею вам потрібен тільки 1 ярлик на робочому столі, і ніяких додаткових додатків.

– iiko (Айка) безумовно найбезпечніша версія програми обліку. Завдяки системі унікальних ключів, доступ до своїх даних отримати тільки той, у кого є обліковий запис і виключно відповідно до своєї посади. Гнучка настройка прав доступу дає можливість обмежити ваших співробітників від непотрібної їм інформації, не тільки відповідно до займаної посади, а й персонально. Наприклад, звіт про продажі за день можуть переглядати всі офіціанти, крім Васі Пупкіна. І навпаки.

– iiko (liko) – це ергономічний інтерфейс зі смаком і без надмірностей. У ній їй все, що потрібно, і немає нічого, що заважає. Інтерфейс робочого вікна управлінця в спокійних сірих тонах. Однак, потрапляючи всередину, ти інтуїтивно розумієш, які кнопки потрібно натискати і для чого.

Складно посперечатися в тим, що iiko (Айко) в 2020 році – це вже бренд, який радять один одному. Ми раді бути офіційними партнерами компанії iiko і КнайпаПро, так, як нам легко робити нашу роботу таким прекрасним інструментом. Яким би не став маркетинг в майбутньому, завжди буде те, що не потребує додаткової реклами. Якісний гідний продукт – це перевага успішного бренду. Як то кажуть, великому кораблю – велике плавання!

2020-10-23