Головна

Наш блог

iiko – лідер ринку програмного забезпечення для підприємств громадського харчування

Досить часто наші менеджери на зустрічах з потенційними клієнтами відповідають на такі питання, як «що краще, iiko або R-keeper», «чим відрізняється від Poster», «чому саме iiko». Це цілком логічні і зрозумілі питання, які клієнт ставить в першу чергу перед собою, коли приймає рішення автоматизувати свій бізнес. Зараз існує дуже великий вибір програмного забезпечення для громадського харчування, у кожної програми свій сегмент ринку, але мета, яку переслідує кожен власник – одна. Ця мета полягає в отриманні повної інформації про стан закладу, виручці, прибутку, основних показників продажів, і автоматизація процесів підприємства. Сьогодні ми хотіли б розповісти, чому саме iiko виступає лідером ринку, і чому саме нас вибирають в 8 випадках з 10.

Історія створення зручної і технологічною програми обліку почалася в серпні 2005 року. Група розробників під керівництвом Давида Яна і Максима Нальского приступила до створення інноваційної системи управління для ресторанів. Як люди, які не з чуток мають відношення до розробок в області науки і техніки, підприємці поставили собі за мету створити такий продукт, який не тільки перевершить за функціоналом все, що вже існувало на ринку, але і буде випереджати завжди.

Сучасні технології постійно розвиваються, тому в iiko велика команда розробників кожен день допрацьовують існуючі продукти і винаходять нові. Саме через високу технологічність iiko вибирають ресторатори не тільки в Україні і зарубіжних країнах. Стрімкий розвиток продукту і його якість оцінили ОАЕ, Великобританія, країни СНД, Ізраїль і навіть Південна Корея!

Трохи пізніше після розробки першої, основної пропозиції ПО, рестораторам стали доступні такі продукти, як iikoCloud (можливість використовувати програму на умовах абонентської плати) та iikoCard (варіант CRM-системи для громадського харчування). Комбінуючи складові за необхідними пакетами, компанія надає вибір клієнтам для реалізації масштабу саме їх підприємства: тарифи iikoCloudStart, iikoCloud Pro і iikoCloudEnterprise включають в себе різну кількість функцій і їх вартість значно відрізняється, дозволяючи власникам невеликих закладів суттєво економити кошти. Наприклад, найпотужніший, розширений функціонал бонусної системи представлений в тарифі iikoCloudEnterprise. Він призначений для мереж ресторанів з доставкою, і дозволяє впроваджувати бонусні системи для харчування великих компаній. А стандартна бонусна система в iikoPro дозволяє реалізувати побажання ресторанів або кафе серед свого обсягу гостей, враховуючи пропускну здатність.

Що ж включає в себе наша робота, як компанії-дилера, компанії автоматизаторів в Харкові? Безсумнівно, основною метою для нас є залучення нових закладів, які спочатку зможуть працювати і розвиватися грамотно. Клієнтам не потрібно перебудовувати свої процеси, вони вже заздалегідь настроєні так, як зручно співробітникам, гостям і управлінцю. Інша, але не менш важлива мета – це технічна підтримка і навчання вже існуючих клієнтів.

Щодня у вас, рестораторів, відбуваються зміни в процесах роботи. Час від часу, як і всюди, змінюється персонал. Наше завдання полягає тому, щоб допомогти вам реалізувати нові ідеї та проекти в рамках програмного забезпечення iiko (Айко), допомогти навчити нових, ключових для бізнесу людей – бухгалтера, обліковця, керівника, шеф-кухаря.

Продаж і підтримка iiko (Айко) в Харкові – складне завдання, адже наше місто визнаний одним з найбільш розвинутих міст в Україні.

На вулицях нашого міста споживачеві запропоновано величезний вибір закладів на будь-який смак і гаманець, і щомісяця відкриваються нові. Саме від якості обслуговування, від кваліфікації наших співробітників залежить наш внесок, як компанії, в міське різноманітність пропозицій.

Наші співробітники регулярно проходять навчання та курси підвищення кваліфікації від партнерів iiko, співтовариство автоматизаторів працює кожен день над собою, щоб йти в ногу з часом разом з вами!

2020-10-20