Головна

Наш блог

iiko – програма автоматизації ресторанного бізнесу

Коли заходить мова про відкриття підприємства, одразу спадають на думку французькі фільми про видатних шеф-кухарів, які дають нам відмінне уявлення про кухонну романтиці і абсолютно ніякого розуміння реальності гастробізнеса. Ми, як автоматизатори, стикаємося з ресторанами на етапі «перезапуску» закладу, але все частіше клієнти звертаються на етапі підготовки до відкриття або трошки раніше. Така статистика свідчить про те, що ресторанний бізнес в Україні став більш усвідомленим, а рішення вкласти гроші приймається вагомо і продумано.

З чого починати?

У 2020 році величезна різноманітність пропозицій формує необхідність добре продуманої ідеї, концепції закладу, підходів до створення унікального меню. Мова вже не йде про якість продукції, так, як висока якість кінцевого продукту і гідний сервіс – це непорушні постулати успішних діючих ресторанів. У зв’язку з кадровою кризою в Україні ще буквально пару-трійку років тому виникали неабиякі дискусії на тему персоналу кухні. Одні наголошували на кваліфікаційному підході до підбору команди, де головним критерієм відбору є навички і вміння кухаря; інші ж сповідували ідею навчання на місці «з нуля», що теж є продуктивним як для закладу, так і для ринку громадського харчування в цілому. Про це та інше ми з задоволенням розпитуємо у наших клієнтів, цікавимося експертною думкою партнерів і пишемо окремо.

Пропонуємо зараз обговорити виворіт вашого проекту, а точніше, його ЦУП – складський, управлінський і фінансовий облік ресторану. Який би гарний, стильний і корисний продукт не виходив на ринок, флагманів будь-якої галузі відрізняє висока якість «начинки». Цей же принцип сповідуємо і ми: якщо в ресторані погано налаштовані бізнес-процеси, немає постійного контролю, а облік ведеться від випадку до випадку, ви, швидше за все, не отримаєте очікуваних результатів. Але ж як би ми не говорили про бізнес, основна мета будь-якого підприємця – прибуток.

Управлінський облік – це основа будь-якого бізнесу. Саме від якості та підходу до управлінського обліку залежить точність і регулярність ведення товарного і фінансового обліку, найважливішим є аналіз даних. Грамотний аналіз ситуації і правильно побудований процес керівництва – необхідність для будь-якого підприємства.

Важливо розуміти різницю між бухгалтерським обліком і управлінським: мета бухгалтерського обліку полягає у записі фактів господарської діяльності. Управлінський облік має на меті оперативний аналіз цих даних і планування подальшої діяльності закладу. Цифри на папері починають говорити з вами тоді, коли ви задаєте правильні питання, і тільки якщо ці цифри – актуальні.

Управлінський облік допомагає зрозуміти і сформувати реалістичний план / факт, оцінювати дані за поточний і минулий періоди, прогнозуючи і даючи можливість вам впливати на майбутні. Також важливим є підхід «від цифр – до відсотків», порівняльний аналіз даних допомагає розставляти пріоритети в ресторані, і підказує, на що потрібно звернути особливу увагу. Спланувати ваші першорядні і другорядні завдання допоможе оперативність отримання таких даних.

Основна якість, що визначає ефективність управлінського обліку – оперативність. Упав обсяг виручки? Дивимося тенденцію за тиждень, аналізуємо дані CRM системи для громадського харчування, приймаємо рішення перетворити або підправити наші маркетингові процеси згідно останніх даних.

Володіючи цією інформацією, використовуючи інструменти управлінця, ви зможете приділити більше уваги роботі над недоліками, витратами і оптимізувати ваші витрати, що в такий непростий кризовий час просто необхідно.

Успіх підприємства багато в чому залежить від можливості побачити загальну картину, саме тому управлінський облік повинен бути достовірним, своєчасним, повним і простим.

Програма автоматизації Айко (iiko) являє собою унікальну єдину систему обліку, яка автоматично збирає і формує дані, пропонуючи вам працювати з підсумковими показниками в сучасному стилі: завдяки функціоналу вся необхідна звітність давно вже доступна на екрані смартфона, і ви самі можете визначати, що вас цікавить більше, а що – менше.

Не витрачайте час на складання звіту вручну, надайте це техніці. Таким чином ви зможете мінімізувати людський фактор і зберегти найцінніший ресурс – час.

2020-10-20