IIKO – програмне забезпечення для автоматизації ресторану
Сучасні технології по автоматизації різних робочих процесів виробництва проникали в багато сфер діяльності. Розроблено величезна кількість софта, який полегшує ведення бізнесу. В автоматизації роботи ресторанного господарства лідирує система ERP-класу iiko. Це рішення, в якому ведеться облік і управління процесами кафе і ресторанів – від закупівель продукції до співпраці з партнерами та лояльності клієнтів. Комплекс програм відмінно функціонує на підприємствах будь-якого розміру.
Ділове співробітництво
Єдиної формою співпраці компанії Айко з бізнес-партнерами є партнерська програма. Компанія Retail Soft Consulting – офіційний партнер iiko в Харкові і по всій Україні. Багатофункціональна система iiko надає бізнесу технологічні новинки, надійну професійну підтримку, продаж продукту і надання високоякісних послуг. Налаштовується на підприємство будь-якого масштабу від маленького закладу фастфуда до ресторанної мережі. Успішно використовується в Європі, Ізраїлі, Південній Кореї, ОАЕ.
Партнери по достоїнству оцінюють можливості iiko, які їм надаються:
- навчання;
- технічна підтримка для партнерів і клієнтів;
- інформаційна підтримка;
- лояльна цінова політика;
- маркетинг і підтримка продажів.
Формати придбання продукту
Користувачі можуть вибрати зручний варіант використання комплексу програм – придбати ліцензійний продукт або взяти програму в оренду і щомісяця платити за її експлуатацію. У пакет iikoCloud входить набір ліцензій, включається можливість оренди хмарного сервера.
Якщо у підприємства сезонний характер роботи, з метою економії бюджету краще вибрати оренду за користування продукту з щомісячною платою. Оренда iiko для ресторану дозволить зберігати дані в додатках системи протягом року. Коли діяльність підприємства відновиться, заново вводити інформацію не потрібно, останні дані будуть збережені.
Допомога в експлуатації системи
Якщо трапляється збій програми, необхідно звернутися в саппорт. Технічна підтримка iiko включає такі послуги:
- допомогу для робочого місця персоналу – навчання базовим операціям iiko, усунення неполадок в програмі, діагностика обладнання в разі несправності;
- системи управління базами даних – переіндексація баз кожні 3 місяці, періодичне резервне копіювання інформаційної бази iiko, діагностика програми в разі несправності або збою;
- за допомогою програм віддаленого доступу (по телефону) – настроювання програмного забезпечення, консультації по його роботі.
Завдяки сервісам автоматизації iiko закладам громадського харчування забезпечується наскрізний облік на всіх етапах бізнесу, який дозволяє збільшити число відвідувачів, продажу та очікуваний прибуток. Система автоматизації iiko – це готове рішення як для початківця, так і для досвідченого бізнесмена.
2020-11-17