Головна

Наш блог

Організація служби доставки їжі разом з iiko

2020 рік знатно трансформував ринок, змінив нашу реальність і перебудували не один бізнес. Підприємства з оффлайн-продуктом стрімко перебиралися в інтернет, а ті, хто здійснював інтернет-діяльність, не завжди могли обробити зростаючий шквал замовлень. У зв’язку з цим значно зросли ціни на послуги розробників додатків і веб-сайтів, а серед недостатніх кадрів в кафе опинився кур’єр для доставки готової їжі.

За статистикою наших клієнтів-доставок, 42% не відчули різкого зростання кількості замовлень, як припускали спочатку карантину. Проте, через зупинки роботи кафе в карантин, різкий спад відчувся у стандартних місць локального обслуговування. Ресторанам, які не мали власної доставки, довелося максимально скорочувати видаткову частину, вибірково розраховувати співробітників, і вводити інструменти для роботи онлайн. Ті, хто ще не укладав договорів з агрегаторами їжі, прискорилися. Багато хто з підприємців, ретельно прорахувавши вкладення, вкладали залишки фінансової подушки в організацію власної доставки, і досягли успіху на цьому терені.

Наступив осінній сезон дав нам зрозуміти, що криза не оминула, і загроза закриття прямо пропорційна кількості захворілих в місті. Зонування дозволило працювати у всіх зонах, крім червоної. І ось Харків вже на порозі нової хвилі карантину.

Ми постаралися зібрати кілька порад для тих, у кого все ще основний потік продажів – це оффлайн-кафе.

Що потрібно для відкриття служби доставки їжі?

Підсумуємо ми просто: доставка їжі – це, безумовно, окремий проект. З чималими вкладеннями і всіма витікаючими наслідками: доп.персонал, обладнання, місце на складі, навантаження на кухню… Але в разі карантину, коли вибір очевидний (возити їжу або закритися), звичайно ж, це те, що може допомогти не тільки вижити в непростий період для галузі, а й заробити в перспективі.

2020-10-20