Головна

Наш блог

Iiko і Poster – в чому відмінності і як вибрати те, що потрібно

Виходячи з наших принципів і підходів до розуміння управлінського обліку, пропонуємо вам розглянути ближче відмінності між двома системами по розділах.

Функціонал iiko включає в себе: касові операції, обслуговування столів, мобільні рішення для офіціантів, швидкий і зручний інтерфейс меню, всі необхідні коментарі до страви або замовлення, позначки-маркери для контактного бару, об’єднання / поділ замовлень, продажу будь-якій частині порції однієї страви, закриття замовлень в борг і шведський стіл, резервування та банкетне обслуговування, робота зі складськими документами на фронті. Порівняно, у програмі Poster цей функціонал значно звужений і «обрізаний», тому що в стандартній базовій версії вам надається можливість здійснювати касові операції та обслуговувати столики.

Iiko дуже детально підходить до питань конфіденційності ваших даних і контролю небезпечних операцій. У iiko є можливості захисту від видалення позицій з бігунка, заборони друку пречеків після друку 1-го, звіти про скасування страв на касі, історія всіх операцій, які відбулися на БУДЬ-ЯКИХ терміналах, і головне – поділ доступів співробітників до функцій системи, які можна вибрати / видалити вибірково.

Вам доступні нові функції від розробників в бонусної системи iikoCard практично кожні пів року! У Poster, звичайно, теж існує бонусна система, однак вони не пропонують до неї: різні акції і меню для різних закладів, нагадування про іменинника, сумові і продуктові депозити, промо-коди, смс-розсилки по групах, статистику по акціях. А iiko – пропонує!

Як з’ясувалося, Poster абсолютно не адаптований на переформатування закладів. Як показує нам практика 2020 го року, ти можеш бути застрахований від усього на світі, але рано чи пізно знайдеться форс-мажор, який ніхто не врахував. У разі, якщо ресторану необхідно швидко переформатуватися у доставку, великі інвестиції не потрібні, як і  повністю переносити технологічні здобутки вашого керівника і калькулятора в інший софт, просто відкрийте інше вікно. Ви збережете свій персонал, і, як правило, розширите аудиторію за допомогою послуги доставки. Багато доставок в Україні використовують також додатки для доставки iiko – це iikoCall-центр (автоматизація прийому замовлень операторами), iikoApiDelivery (інтеграція системи обліку та сайту доставки), і iikoDeliveryMan (для контролю кур’єрської служби). Перелік усіх можливостей величезний, головне ними вміло користуватися.

За відгуками бухгалтерів, на момент першого півріччя 2020 го функціональні можливості iiko набирають популярність не тільки у молодих фахівців, а й у товарознавців «старого гарту». Чому? Тому, що товарний облік в iiko – це прихід / витрата на кілька складів одночасно, зручні акти розбору і оброблення сировини, зрозумілий механізм переробки, можливість вибіркової інвентаризації товару / групи / категорії. Це редагування проведеної відомості, доступна зрозуміла порівняльна відомість, розрахунок закупівель, звіти про зміну собівартості і багато, багато іншого. Так само справа йде і з документами виробництва – аж до архіву технологічних карт.

В iiko реалізований найповніший автоматичний сценарій аналізу фінансових результатів – звіти про прибутки і збитки, балансовий і звіт про рух грошових коштів будуються за допомогою однієї кнопки. Однак, є принципова різниця в порівнянні з Poster щодо обліку складських втрат у фінансовому результаті: результати інвентаризації не беруть участь у формуванні результатів. Складно недооцінювати переваги план / факту на підприємстві, і в iiko представлений зручний варіант формування такої можливості.

Неможливо уявити собі підсумки роботи без таких складових, як баланс і ДДС. На відміну від Poster, в iiko ви зможете формувати ці підсумки на ту дату, яка вам потрібна. Також варто відзначити важливість розуміння собівартості продукту – цей показник повинен бути чітким, зрозумілим і актуальним на будь-який момент часу. Iiko формує показник собі вартості в режимі on-line з урахуванням всіх реалізацій ваших страв навіть в рамках поточного робочого дня. Якщо говорити про зручність і функціональність, програма iiko дозволяє інтегруватися з банківською системою і імпортувати банківські виписки тоді, коли вам це буде потрібно.

Серед безперечних переваг облікової системи iiko є можливість часткової оплати за накладними, зрозумілий простий вигляд балансу по всіх контрагентах: починаючи від постачальників, співробітників, закінчуючи гостями закладу.

Одна з найбільш витратних за часом обов’язків для керівника – це підрахунок, нарахування та виплата заробітної плати. Розробники iiko доклали максимум зусиль для автоматизації цього процесу. Кожен співробітник має свою персональну картку (обліковий запис). Серед вкладок карти, крім загальноприйнятої інформації, можна відзначати дні народження і терміни дії медичної санітарної книжки: iiko буде заздалегідь інформувати вас про потрібної дати нового медогляду. Нарахування заробітної плати відбувається автоматично, ви лише налаштовуєте всі параметри для кожної посади, проставляєте розклад і формуєте графік. Для зручності інформування співробітників про їх нарахування та утримання, при відкритті особистої зміни у себе на сторінці члени вашої команди бачать особистий звіт по зарплаті, не відволікаючи вас від виробничого процесу.

Підсумувати можна коротко: якщо ви хочете вести продажі, друкувати чеки для клієнтів і вести примітивний облік – вам підійде Poster.

У разі, якщо потрібен повний облік за стандартами ресторанного бізнесу, оперативно аналізувати зміни, оперативно приймати рішення, бачити повний і точний результат роботи вашого бізнесу, – однозначно обирайте iiko.

2020-10-20