Головна

Наш блог

Сучасна система автоматизації iiko

Успішність невеликого кафе або великої мережі ресторанів визначається грамотним управлінням матеріальними і людськими ресурсами, злагодженим взаємодією різних фахівців. Управляти можна тільки тим, що пораховано. Підприємства громадського харчування ведуть складний управлінський і фінансовий облік. Тому так важлива постановка обліку, правильне використання сучасної системи автоматизації.

Чому варто впровадити систему автоматизації Iiko

Ефективна автоматизація підприємств громадського харчування має наступні наслідки:

Опис і особливості iiko

Айко – програмно-апаратний комплекс для автоматизації бізнес-процесів підприємств громадського харчування. Розроблено для застосування в ресторанах, столових, барах, кафе.

Широке поширення комплекс отримав завдяки універсальності, багатофункціональності та оперативності служби технічної підтримки. Офіційний партнер iiko в Харкові встановить, налаштує відповідно до потреб бізнесу, навчить персонал.

Переваги впровадження iiko:

  1. Гнучка система прав доступу дозволяє кожному співробітникові оперувати тільки тією інформацією, яка необхідна для виконання його посадових обов’язків.
  2. Можливість централізованого управління персоналом, стандартами, закупівлями, маркетингом мережі підприємств громадського харчування, бачити зведені звіти, а також деталізацію по кожній точці.
  3. Пріоритет iiko – тотальна автоматизація всіх бізнес-процесів, максимальне виключення впливу людського фактора. Передбачена інтеграція з сайтом компанії, АТС і різними додатками.
  4. Господарські операції і дії співробітників контролюються в режимі реального часу. Щоб визначити виручку або собівартість, тепер не треба чекати закінчення місяця. З iiko показники можна отримати в будь-який момент.
  5. Замовнику надається вибір: придбати ліцензії за кількістю робочих місць або орендувати систему. Вона може бути встановлена ​​локально або «в хмарі».

Розмір бізнесу впливає на вибір оптимального пакету. Бюджетний варіант iikoStart автоматизація обліку невеликих кафе передбачає облік реалізації, складський облік матеріальних цінностей і облік продажів в роздріб. Налаштування займає до 2 днів.

Айко – ефективний помічник в управлінні ресторанним бізнесом. Корисний власникам, керуючому, менеджерам усіх рівнів для здійснення повсякденних функцій, контролю поточних завдань, перспективного планування.

2020-11-17