Головна

Наш блог

Тариф iikoCloudStart від 1029 ₴

Даний пакет вашого профілю системи має деякі обмеження, проте і ряд значних переваг. Давайте розглянемо їх детальніше.

Полегшений процес підключення

Для початку роботи вам не потрібно тривалого навчання або дорогого устаткування. Для співробітників залу досить буде підключити планшет на Windows, і персонал зможе фіксувати продажу в передній частині. Керувати підприємством і вести облік ви зможете за допомогою комп’ютера або ноутбука, ми встановимо і налаштуємо програму для вас.

Налаштування не займе багато часу і не зажадає значних фінансових вкладень, і вже через день-два ви станете володарем прекрасної системи iiko.

Що включено в тариф iikoStart?

  1. Облік продажів.

    Робота вашої команди залу – це репутація закладу. Хороший офіціант знає, в чому секрет гостинності: це швидкість обслуговування, затишок, привітне ставлення до гостей. Сучасний інтерфейс iiko і безліч функцій для обліку всіх побажань клієнта, можливість розділити або об’єднати столи, зручні коментарі і можливість оплати замовлення одночасно і готівковим, і безготівковим способами – це неповний перелік того, що може позитивно вплинути на якість сервісу вашого закладу і швидкість обслуговування столиків .

  2. Товарно-складський облік.

    Найважливіший розділ обліку для ресторанного бізнесу – це складський облік. Одна з головних задач керівника і кухні – контроль собівартості – здійсненна тільки за умов повного, точного, оперативного показника. Але, як ми знаємо, на кожній кухні свої нюанси. Чим повніше ми їх відобразимо в технологічних процесах програми, тим коректніше стане і наш показник собівартості. Гнучкість і великий набір різних інструментів товарно-складського обліку в iiko дозволяє прорахувати максимальне число факторів при формуванні підсумкової цифри у звітах. Саме тому 70% технологів-обліковців вибирають iiko для повсякденного використання.

  3. Інформація про роздрібні продажі.

    Стратегічні рішення, проблеми розвитку бізнесу, питання статистики, маркетинг продукту – це все і багато іншого будується на найбільш повної системи даних про наших продажах. Як і все вищеперелічене, даний функціонал представлений гнучкою системою OLAP-звітів. Важливі для вас показники можуть щодня автоматично надходити в ваш месенджер або на електронну пошту, тим самим дозволяючи оперативно реагувати на ряд відхилень від бажаних показників і зробити рекламу вашого закладу більш цілеспрямованою, ніж істотно скоротить рекламний бюджет підприємства.

Підсумок: для ресторану повного циклу такого пакета послуг, звичайно ж, недостатньо. Однак для невеликої кав’ярні або закусочної буде доречним і фінансово обґрунтованим рішенням автоматизації.

2020-10-02