
З Syrve – управління як на долоні і успішне досягнення мети
Автоматизація виробничих процесів різних напрямків бізнесу – необхідність, продиктована розвитком науково-технічного прогресу. На ринку України з’являються комп’ютерні системи для підприємств громадського харчування. Такі нововведення дозволяють власникам ресторанного бізнесу ефективно організовувати роботу команди і прогнозувати результати їх діяльності.
Базові рішення автоматизованої системи громадського харчування
Одним з успішних впроваджень в діяльність ресторанного бізнесу є зручний і надійний комплекс програм Syrve. Його завданням є автоматизація самих різних закладів: мереж швидкого харчування, кафе і великих ресторанів.
Для громадського харчування розроблено 2 базових рішення:
- SyrveChain – для центрального офісу, яке об’єднує всю інформацію про ресторанах, включених в мережу;
- SyrveRMS – для сектора, де також проходить принцип управління, але в межах одного закладу.
Вибір системи автоматизації відбувається в залежності від розмірів закладу і перебування в складі мережі ресторанів.
Комплекс програм SyrveChain дозволяє управляти ресторанної мережею в цілому. Можна бачити загальну картину стану бізнесу і успішно керувати ним.
Функції системи Syrve для великого бізнесу передбачають:
- управління територіальних мереж;
- відстеження діяльності закладів всієї мережі;
- збір та видачу замовлень для приготування, фіксування готової продукції;
- об’єднання управління та фінансової діяльності;
- управління персоналом і його заробітною платою, підтримка мотиваційних схем;
- аналіз фінансових показників усіх закладів мережі;
- контроль переміщень на складах всередині виробничої структури;
- централізовану закупівлю продуктів;
- введення єдиного меню і номенклатури з можливістю їх редагування в закладах мережі.
Особливістю SyrveRMS є об’єднання всіх процесів в дійсності. Завдяки системі власник ресторану або кафе може побачити повну картину діяльності підприємства.
Модульна структура
SyrveRMS складається з таких модулів:
- SyrveResto – виконує функції по обслуговуванню відвідувачів, зв’язку з кухнею з приводу замовлення гостя. Стане в нагоді в роботі обслуговуючому персоналу.
- SyrveOperations & amp; Finance – веде оперативний облік руху товарів і звітності. Незамінний в роботі директора і управлінського складу.
- SyrveVideoSecurity – веде відеоспостереження, за допомогою якого можна переглядати відео з будь-якого місця закладу.
- SyrvePersonnel – допомагає підвищити ефективність роботи персоналу.
Останній модель має такі можливості:
- SyrveTimeManager – планує час роботи і розмір оплати праці працівників;
- SyrvePersonalReport – допомагає мотивувати персонал шляхом надання інформації про їхні досягнення, які виводяться на сторінку співробітника.
З системою Syrve для кафе можна ще управляти доставкою готової їжі, бонусною програмою установи, готелем.
Комплекс програм Syrve – ведення ресторанного бізнесу по-новому, який прогнозує збільшення їх прибутку.
2020-11-19