Головна

Наш блог

Чому саме Syrve для автоматизації ресторанного бізнесу?

Програма Syrve – це ефективний інструмент для автоматизації бізнесу, що допомагає налагодити виробництво, спростити рутинні операції, підвищити лояльність гостей та стимулювати працівників працювати краще. Автоматизація кафе , ресторанів, барів з Syrve забезпечує власнику закладу спокій та впевненість у завтрашньому дні. Утиліта перебирає основні управлінські функції (ведення обліку, контроль фінансів, інвентаризацію складу і управління персоналом). Користувачеві залишається стежити за показниками та вносити корективи до загального концепту закладу при необхідності.

Для яких закладів підходить Syrve?

Програма має гнучкі налаштування та безліч додаткових можливостей, завдяки чому підлаштовується під будь-який заклад:

Якщо у вас сезонне кафе, софт Syrve можна використовувати тимчасово, зберігаючи базу даних на сервері хмар. Під час простою ви можете не платити за оренду утиліти, а після відкриття повернутися до неї, при цьому всі персональні дані залишаться доступними для вас.

Переваги Syrve

Утиліта прославилася зручністю та багатозадачністю, а також:

Використання системи автоматизації ресторанного бізнесу займає мінімум часу. А якщо ви сумніваєтеся в тому, що впораєтеся з софтом, можете пройти курси від Retail Soft Consulting. Також ми надаємо обладнання для Syrve: електронні ваги, термінали, термопринтери, фіскальні реєстратори тощо. Отже, вам нічого не доведеться шукати та доопрацьовувати самостійно.

Програма Syrve у Харкові: як стати її власником?

Щоб отримати утиліту, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті компанії Retail Soft Consulting. Виберіть тариф із потрібним функціоналом та додаткові послуги (якщо це потрібно). Наші фахівці проконсультують при виникненні питань, а технічна Syrve підтримка позбавить проблем під час експлуатації.

2022-01-17