Платформа iiko – грамотний функціонал для ресторану!
Точний облік, оперативний контроль, інноваційні інструменти – фактори, що забезпечують безперебійну роботу закладу громадського харчування. Система айко дозволяє перенести в єдиний простір все управлінські функції і впорядковує роботу бізнесу. Програма для барів та ресторанів охоплює такі напрямки громадського харчування:
- склад (автоматичне списання інгредієнтів, миттєва інвентаризація, точні замовлення продуктів);
- персонал (мотивація співробітників, індивідуальна настройка програми для підрахунку заробітної плати, зв’язок з керівництвом);
- фінанси (вся інформація надходить в систему в реальному часі, керівник може в будь-який момент переглянути її, не чекаючи звітів від бухгалтерії або менеджерів);
- зал (використання електронної каси дозволяє максимально швидко обслужити клієнтів, щоб уникнути черг);
- кухня (модуль позбавляє від стрічки замовлень, офіціанти відразу передають на екран необхідну блюдо).
Які модулі допоможуть повністю змінити роботу закладу?
Платформа розрахована на роботу в невеликих і великих закладах. Повна автоматизація кафе і ресторану можлива з впровадженням такого ПЗ:
- Resto. Модуль включає в себе настройку кухні, музики, касових апаратів, резервації банкетних залів та столів.
- Personnel. Дозволяє налаштовувати персональний звіт про продажі для персоналу, зарплату, графік роботи кожного співробітника, мотиваційні програми.
- Operation & Finance. Модуль дозволяє працювати з виробництвом, складами, звітністю, вести фінансовий та управлінський облік.
- VideoSecurity. Утиліта організовує відеоспостереження закладу, можливість для власника підключатися віддалено до будь-камері і спостерігати за тим, що відбувається. Також можна переглядати зроблені раніше записи.
- Chain. Система ідеально підходить для мережі закладів. З її допомогою можна робити комплексні закупівлі для всіх ресторанів або кафе, управляти фінансами кожного закладу і в сукупності.
- CRM. Система організовує зв’язок з клієнтами, впроваджує акції і знижки, а також персональні пропозиції.
Інтеграція ПЗ відбувається шляхом обладнання модульної бази в закладі. Обов’язковою є навчання всіх, хто буде працювати в системі. У разі виникнення проблем, iiko підтримка працює в режимі 24/7.
2021-05-10