Автоматизована платформа Айко – організація бізнесу нового покоління
Підвищення рівня обслуговування в ресторані або кафе – це правильний крок для тих, хто бажає значно збільшити дохід від свого закладу. Швидке обслуговування, чітка черговість приготування страв, унікальні для кожного відвідувача пропозиції – це пропонує ПЗ для ресторану айко. Ресторатор може вибрати саме ті модулі, які підходять для бізнесу в даний момент. При масштабованості система відмінно розширюється, шляхом додавання нових можливостей в уже облаштовану систему громадського харчування.
Спеціальні рішення
Автоматизація громадського харчування за допомогою платформи айко – це збір тільки тих модулів, які можуть посилити роботу бізнесу і розкрити нові горизонти. Система пропонує більш доступного режиму:
- MobileReport. Додаток, який дозволить отримувати важливі дані навіть на березі моря у відпустці. Вся інформація буде приходити на екран мобільного телефону: загальний обсяг виручки, середній чек, кількість відвідувачів.
- SousChefReport. За допомогою цього терміналу можна управляти віддачею і приготуванням страв, організувати електронну чергу замовлень, повідомлення для офіціанта, що страва готова, а також точно розраховувати час готування.
- Kitchen. Модуль допомагає налаштувати автоматизацію шведського столу, організувати документообіг з актами приготування і інвентаризації.
- Delivery. Організація служби доставки їжі: прийом і реєстрація замовлення, створення бази даних для кожного клієнта для зберігання попередніх замовлень, можливість відстеження статусу замовлення, який виконується.
- MobileFront. Модуль призначений для організації мобільного терміналу для офіціанта. Він зберігає звичний вид прийому замовлень, можливість швидкого пошуку страв, а також закріплює роботу за певними столами в залі.
- DJ. Модуль повністю контролює музичний супровід в закладі. З його допомогою для кожного залу можна налаштувати свою музику, а також збільшувати / зменшувати гучність, запрограмувати музику на періодичну зміну стилів. Можливо встановити заборону на зміну музики для персоналу. При необхідності можна сформувати звіт по запускаються треках для організацій, які займаються авторськими правами.
Софт айко – це повний контроль за своїм бізнесом в режимі реального часу. Для цього всього лише потрібно встановити необхідні модулі.
2021-04-25