Бездоганне обслуговування з iiko – запорука кількості постійних відвідувачів!
Головна особливість системи айко – унікальна можливість перегляду всіх бізнес-процесів в режимі реального часу. Ресторатору в будь-який момент доступні бухгалтерські звіти, статистика продажів, затребуваність нових страв. При виявленні проблемних місць, їх можна коригувати. Crm система для кафе чи ресторану пропонує великий набір інструментів для вирішення поточних питань:
- TopDesk. Модуль для безперервного контролю бізнесу. З його допомогою можна налаштувати збір тільки необхідної інформації для керівника.
- Monitoring. За допомогою цієї утиліти власник бізнесу може дізнаватися про тривалість візитів клієнтів, відкритих і закритих замовленнях, про кількість відвідувачів за конкретним столом.
- Card. Модуль, який організовує можливість безготівкової системи оплати з нарахуванням бонусних балів. Також з його допомогою можна підключити корпоративне харчування з ваучерами, талонами і сертифікатами.
Які переваги пропонує айко для рестораторів?
Програма для ресторану айко повністю контролює всі події в закладі. З її впровадженням багато проблем зникають, залишаючи місце для нових досягнень. Платформа пропонує такі переваги для рестораторів:
- Можливість отримати більше прибутку. Це досягається завдяки швидкості обслуговування, прозору систему побудови звітів, можливості проводити аналітику для маркетингу.
- Побудова довірчих відносин з персоналом. Кожен співробітник отримує свою схему мотивації. Система дозволяє автоматично нараховувати штрафи за запізнення і премії за підвищення продажів.
- Зручність для відвідувачів. Модуль автоматизує управління гостьовими картами, створює списки музичних треків для кожного залу окремо, ділить чек з одного столика на кілька для великих компаній.
Почати роботу на платформі айко просто. Необхідно проаналізувати свій бізнес і визначитися з напрямками, які потребують коригування. Потім купити версію коробочки або оплатити хмарний пакет. Далі вибирається оренда POS-терміналів, які необхідні для функціонування системи. Обов’язковою є навчання персоналу, щоб вони могли зрозуміти принцип роботи в своїй частині системи.
2021-05-14