
Новий CRM продукт для рестораторів iiko – новий рівень ведення бізнесу
Нове технічне рішення для управління ресторанним бізнесом iiko відкрило необмежені можливості для керівників, директорів і бухгалтерів закладів громадського харчування. Преміум система CRM втілила в собі кращі IT розробки, бази даних, інтеграцію в існуючі облікові системи. З айко виконання складних управлінських завдань перетворюється в легку роботу, позбавлену неточностей і бухгалтерських помилок.
Нова програма управління кафе, баром, піцерією або рестораном включає модулі:
- Склад (закупівля, рух товару, витрата за технологічними картами меню, інвентаризація залишків);
- Кухня (складання меню, собівартість страв, прайс, контроль функцій персоналу кухні);
- Термінали (прийом замовлення, відкриття одночасно декількох замовлень);
- Каса (прийом оплати, чек, калькуляція, розрахунок середнього чека);
- Договірні відносини з контрагентами (постачальники, складання накладних, акти звірки, розрахунок з постачальниками і представниками послуг для закладу);
- Облік і аудит (зведені відомості, формування звітності, управління фінансами, прибутково-видаткові показники, формування даних про діяльність в режимі реального часу);
- Персонал (облік робочого часу, розрахунок заробітної плати, заохочення, підвищення культури обслуговування);
- Клієнт (база відвідувачів, програма лояльності);
- Обладнання та апаратура (інтеграція техніки відеоспостереження, сигналізації, музики, освітлення, кондиціонування для управління з єдиної системи контролю).
Для освоєння програмного продукту передбачені демо-версії знайомства з айко, навчання на курсах всієї команди ресторану. При виникненні питання чи проблеми з використанням системи працює цілодобова служба підтримки.
Безперервна інвентаризація складу: iiko попереджає про закінчення продуктів на кухні
Ключова ланка єдиної системи ресторану або кафе – кухня. Від наявності продуктів, грамотного їх розподілу, обліку витрати товару залежить, чи зможе шеф-кухар приготувати замовлені страви. Автоматизація управління бізнесом на стадії закупівель дозволяє своєчасно забезпечувати працівників кухні відсутньої продукцією.
Як це працює? Штучний інтелект софта відстежує надходження, витрата і списання товару, розраховує і аналізує залишки. При зменшенні запасів програма автоматично становить накладні для придбання відсутніх продуктів. Відправка документів для закупівлі здійснюється після підписання керівництвом.
Автоматизація зачіпає всі процеси, етапи та аспекти діяльності закладу громадського харчування, тому iiko багаторазово спрощує роботу кожного співробітника від офіціанта до директора.
2021-03-11