Головна

Наш блог

Новий CRM продукт для рестораторів iiko – новий рівень ведення бізнесу

Нове технічне рішення для управління ресторанним бізнесом iiko відкрило необмежені можливості для керівників, директорів і бухгалтерів закладів громадського харчування. Преміум система CRM втілила в собі кращі IT розробки, бази даних, інтеграцію в існуючі облікові системи. З айко виконання складних управлінських завдань перетворюється в легку роботу, позбавлену неточностей і бухгалтерських помилок.
Нова програма управління кафе, баром, піцерією або рестораном включає модулі:

Для освоєння програмного продукту передбачені демо-версії знайомства з айко, навчання на курсах всієї команди ресторану. При виникненні питання чи проблеми з використанням системи працює цілодобова служба підтримки.

Безперервна інвентаризація складу: iiko попереджає про закінчення продуктів на кухні

Ключова ланка єдиної системи ресторану або кафе – кухня. Від наявності продуктів, грамотного їх розподілу, обліку витрати товару залежить, чи зможе шеф-кухар приготувати замовлені страви. Автоматизація управління бізнесом на стадії закупівель дозволяє своєчасно забезпечувати працівників кухні відсутньої продукцією.
Як це працює? Штучний інтелект софта відстежує надходження, витрата і списання товару, розраховує і аналізує залишки. При зменшенні запасів програма автоматично становить накладні для придбання відсутніх продуктів. Відправка документів для закупівлі здійснюється після підписання керівництвом.
Автоматизація зачіпає всі процеси, етапи та аспекти діяльності закладу громадського харчування, тому iiko багаторазово спрощує роботу кожного співробітника від офіціанта до директора.

2021-03-11