Головна

Наш блог

Iiko для персоналу закладу громадського харчування: в чому користь?

Iiko – це утиліта для автоматизації ресторанного бізнесу з приголомшливим функціоналом і практично необмеженими можливостями. Вона спрощує всі виробничі процеси і підвищує якість сервісу за рахунок мінімізації впливу людського фактора. Програма стане в нагоді не тільки власникам закладів. Iiko для офіціантів, бухгалтерів, кухарів і адміністрації стане не менш цінним надбанням, так як в рази прискорює будь-які операції. Замовити інноваційне ПО і все необхідне для його впровадження в ваше підприємство можна в компанії Retail Soft Consulting.

Які функції здійснює iiko?

Функціонал системи обліку для кафе, ресторанів і барів включає в себе:

Всього одна програма може контролювати абсолютно все і відправляти звітність власнику закладу в будь-яку точку планети на першу вимогу. Iiko враховує навіть необхідність заохочення персоналу, і для цього в програмі передбачені окремі функції.

Переваги програми для офіціантів, адміністрації і кухарів

Автоматизація піцерії з айко (або іншого закладу) допоможе переступити на новий щабель розвитку. Програма корисна не тільки для власників закладів громадського харчування, а й для співробітників. Ваші співробітники при роботі з iiko отримують такі вигоди:

Iiko можна підв’язати до персонального сайту, мессенджерам, GoogleSheets, CallTracking, системі онлайн-платежів. Програма буде самостійно розсилати повідомлення, формувати статистику, контролювати закупівлі і витрати.

Як навчиться працювати з iiko?

Компанія Retail Soft Consulting пропонує не тільки безпосередньо ПО, але і технічну підтримку, а також навчання роботі з програмою. У нас ви можете придбати навчальні курси для власників, бухгалтерії, адміністрації і команди закладу. Навчання здійснюється в режимі онлайн за індивідуальним графіком.

2021-05-28