Iiko – платформа для гнучкого і комфортного управління закладом громадського харчування
Айко – це поєднання зручності і функціональності в роботі закладу громадського харчування. Програма поєднує в одному місці управління залом, кухнею, персоналом, складом, аналітикою та фінансами, причому в реальному часі. Автоматизація кафе, ресторану, бару, доставки, ресторану самообслуговування тепер не проблема, тому що для кожного виду закладів у айко є рішення.
Правильний вибір модулів iiko для ресторанного бізнесу
Система iiko пропонує власнику громадського харчування безліч рішень, які допоможуть з усіх боків контролювати життя бізнесу. Для цього платформа містить спеціальні модулі:
- Resto. Модуль охоплює такі сфери, як потокова організація замовлень, розподіл столів, повне планування банкетів, автоматизація каси (оплата, передоплата, скасування платежів, перевірка транзакцій і т.д.)
- Personnel. Утиліта нараховує заробітну плату співробітникам, проставляє графік роботи, показує персональний звіт по продажах.
- Chain. Модуль дозволяє з одного місця управляти закупівлями, фінансами, виробництвом, автоматизувати виробничо-розподільні комплекси і т.д. Відмінно працює з мережею ресторанів або кафе.
- Operation & Finance. За допомогою модуля можливо відстежувати рух товарів і в реальному часі, проводити інвентаризацію напоїв і продуктів. Софт аналізує собівартість кожного блюда і витрачених на нього коштів.
- Модуль розраховує заробітну плату, податкові виплати, касові операції.
- CRM. Цей модуль працює зі знижковими і клубними картами, підтримувати зв’язок з клієнтами і т.д.
Як запустити iiko в своєму ресторані?
Автоматизована платформа Айко для ресторанів швидкого харчування і з обслуговуванням в залі, барів, доставки, кафе і кафетеріїв дуже просто інтегрується в загальну систему закладу. Для цього власнику бізнесу не потрібно робити зайвих дій, досить визначитися з цілями і завданнями оптимізації, після чого вибрати відповідне рішення.
Налаштовувати управління POS терміналами та іншим обладнанням також не доведеться самостійно. Це може зробити співробітник компанії. Надалі рекомендується підписати договір про надання техпідтримки. Вона здійснюється в режимі 24/7, тому робота закладу не зупиниться ні на мить.
2021-04-05