Головна

Наш блог

Від відкриття закладу громадського харчування до великих доходів лише 1 крок – перехід на iiko

Iiko – унікальне мережеве рішення для рестораторів, націлених на успіх. Інноваційне ПЗ для закладів громадського харчування – нове слово IT-автоматизації бізнесу громадського харчування, покликане при мінімумі вкладень отримати максимум!
На що націлена платформа?

З інтеграцією новітньої автоматизованої системи створюється єдиний інформаційно-робочий портал, розрахований на одночасну роботу офіціантів, касирів, барменів, адміністраторів, операторів служби прийому замовлення і доставки, бухгалтерів та директорів. Спрощення роботи персоналу підвищує продуктивність праці, ефективність обслуговування і як наслідок – примноження прибутку закладу громадського харчування.

Один ресурс – безліч рішень для ресторанного бізнесу

Розроблена унікальна програма для ресторану підходить для кав’ярні, фастфуда, кафе, їдальні, піцерії, паба, бару. Програмний бренд пропонує типові рішення для всіх існуючих видів громадського харчування.
Революційний ресурс Iiko здатний охопити всі аспекти діяльності закладу громадського харчування:

Кінцевий перелік комплексу функцій визначається обраним тарифом iiko crm. Десятки модулів розраховані на виконання контрольно-управлінських опцій, задоволення кожного клієнта і підвищення прибутку.

Робота утиліти iiko на вищому рівні без збою

Освоїти IT-продукт здатний кожен. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для користувача дозволяє без проблем виконати необхідні команди в рамках компетенції. Не допустити помилкового впровадження в «чужі функції» дозволять права доступу для кожного окремого співробітника.
Інтеграція модулів касирів, менеджерів, офіціантів, бухгалтерів передбачає:

  1. Установку ПО і POS-обладнання з індивідуальним настроюванням під конкретний тип закладу.
  2. Проведення курсу навчання персоналу.
  3. Цілодобова технічна підтримка на основі укладеного договору.

Консалтинг, сервіс програмного продукту iiko і апгрейд – все направлено на те, щоб власник завжди був на 3 кроки попереду своїх конкурентів.

2021-02-18