Від відкриття закладу громадського харчування до великих доходів лише 1 крок – перехід на iiko
Iiko – унікальне мережеве рішення для рестораторів, націлених на успіх. Інноваційне ПЗ для закладів громадського харчування – нове слово IT-автоматизації бізнесу громадського харчування, покликане при мінімумі вкладень отримати максимум!
На що націлена платформа?
-
- спростити робочий процес;
- здійснювати повноцінний, цілодобовий контроль;
- уникнути зайвих витрат;
- автоматизувати касу;
- отримувати звітність в реальному часі;
- організувати ефективну роботу адміністрування.
З інтеграцією новітньої автоматизованої системи створюється єдиний інформаційно-робочий портал, розрахований на одночасну роботу офіціантів, касирів, барменів, адміністраторів, операторів служби прийому замовлення і доставки, бухгалтерів та директорів. Спрощення роботи персоналу підвищує продуктивність праці, ефективність обслуговування і як наслідок – примноження прибутку закладу громадського харчування.
Один ресурс – безліч рішень для ресторанного бізнесу
Розроблена унікальна програма для ресторану підходить для кав’ярні, фастфуда, кафе, їдальні, піцерії, паба, бару. Програмний бренд пропонує типові рішення для всіх існуючих видів громадського харчування.
Революційний ресурс Iiko здатний охопити всі аспекти діяльності закладу громадського харчування:
-
- закупівлі та постачання;
- контроль витрат продукції;
- управління персоналом;
- мотивування співробітників і зарплата;
- бухгалтерська і фінансова звітність;
- аудит, аналіз і оптимізація;
- програма лояльності;
- прийом замовлень;
- оплата, чек, каса.
Кінцевий перелік комплексу функцій визначається обраним тарифом iiko crm. Десятки модулів розраховані на виконання контрольно-управлінських опцій, задоволення кожного клієнта і підвищення прибутку.
Робота утиліти iiko на вищому рівні без збою
Освоїти IT-продукт здатний кожен. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для користувача дозволяє без проблем виконати необхідні команди в рамках компетенції. Не допустити помилкового впровадження в «чужі функції» дозволять права доступу для кожного окремого співробітника.
Інтеграція модулів касирів, менеджерів, офіціантів, бухгалтерів передбачає:
- Установку ПО і POS-обладнання з індивідуальним настроюванням під конкретний тип закладу.
- Проведення курсу навчання персоналу.
- Цілодобова технічна підтримка на основі укладеного договору.
Консалтинг, сервіс програмного продукту iiko і апгрейд – все направлено на те, щоб власник завжди був на 3 кроки попереду своїх конкурентів.
2021-02-18