Iiko для піцерій та закладів доставки їжі
Автоматизація обліку в піцерії з iiko стане першим кроком на шляху до просування бізнесу. Інноваційна утиліта візьме на себе всі управлінські процеси в закладі. Вам не доведеться переживати за організацію роботи служби доставки, облік, витрати і доходи. Програма все зробить самостійно з такою точністю, якої не зможе похвалитися жоден співробітник.
Автоматизація ресторанного бізнесу з iiko: функціонал і можливості
У повноваження iiko входить:
- контроль кухні і складу;
- документообіг по закупкам, прийому та обліку продукції;
- управління продажами;
- ведення звітності;
- організація служби доставки;
- стандартизація, маркетинг і франчайзинг.
Окремо потрібно відзначити можливості інтеграції iiko з різними додатками і сайтами. Ви зможете підв’язати до програми свій сайт і здійснювати онлайн-обслуговування клієнтів з максимальним комфортом.
Система обліку для доставки iiko буде:
- приймати замовлення через ваш сайт, електронне меню або в телефонному режимі, фіксуючи дзвінки клієнтів;
- передавати замовлення на кухню;
- фіксувати всі операції в звітах;
- контролювати витрату продукції;
- фіксувати оплату і вести фінансовий облік.
Функціонал програми можна підлаштувати під індивідуальні переваги. Звертайтеся в компанію Retail Soft Consulting. Ми пропонуємо різні тарифи iiko, серед яких ви обов’язково знайдете оптимальне рішення за лояльною ціною!
Переваги iiko для піцерій та закладів, що працюють на винос
Автоматизація піцерії за допомогою впровадження iiko гарантовано змінить бізнес на краще. За допомогою описаної утиліти ви зможете:
- поліпшити якість послуг, що надаються;
- підвищити лояльність клієнтів;
- залучити нових відвідувачів за рахунок поліпшення репутації і рейтингу;
- запобігти помилкам співробітників внаслідок людського фактора;
- розвиватися і розширювати мережу, не витрачаючи час на рутинні операції.
Iiko обійдеться порівняно недорого. Всі витрати на впровадження системи в ваш бізнес почнуть окупатися з перших днів використання.
Замовити програму iiko і обладнання для реалізації її функціоналу можна в будь-який зручний час. Для цього зв’яжіться з нами в месенджерах або замовте зворотний дзвінок на сайті компанії Retail Soft Consulting. А якщо залишилися питання, сміливо задавайте їх нашому співробітнику. З компанією Retail Soft Consulting ви ніколи не залишитеся без технічної підтримки!
2021-09-15