Iiko – інноваційне рішення для ресторанного бізнесу
Iiko – це ультрасучасна утиліта для автоматизації ресторанного бізнесу будь-якого рівня. Система бере на себе всі управлінські завдання, а вам залишається тільки стежити за звітністю і розвивати підприємство за допомогою впровадження нових ідей. Компанія Retail Soft Consulting допоможе вам перетворити заклад громадського харчування до невпізнання. Програма Айка стане вашим надійним помічником на довгі роки!
Що вміє iiko?
Утиліта охоплює практично всі виробничі процеси в закладі. Завдяки цьому iiko:
- економить ваші гроші (не потрібно наймати додатковий персонал);
- швидко інвентаризує і підтримує рівень складських запасів;
- оптимізує фінанси;
- регулює відносини з постачальниками;
- видає зрозумілі технологічні карти, полегшуючи роботу кухні;
- налаштовує закупівельні ціни і асортимент;
- аналізує собівартість страв;
- веде будь-які види звітності;
- контролює роботу співробітників, заохочує.
Автоматизація ресторану за допомогою ПЗ iiko позбавить вас від багатьох клопоту і проблем. Доступ до власної бази даних ви зможете отримати на першу вимогу з будь-якої точки планети. Iiko надійна і проста, завдяки чому з нею впорається навіть новачок.
Переваги автоматизації ресторанного бізнесу з iiko
Високотехнологічна утиліта гармонійно впишеться в вашу повсякденне життя і змінить її на краще. Встановивши її, ви:
- незабаром підвищите прибутковість бізнесу за рахунок збільшення лояльності клієнтів і залучення нових відвідувачів
- відмінним рейтингом закладу;
- зможете управляти набряком натисненням однієї кнопки;
- отримаєте повний контроль над закладом у всіх аспектах діяльності;
- мінімізується вплив людського фактора на якість послуг, що надаються.
Замовити ліцензовану програму iiko і crm для кав’ярні можна в компанії Retail Soft Consulting. Зв’яжіться з нами в месенджерах або замовте зворотний дзвінок на сайті. Ми порекомендуємо оптимальний пакет функціоналу iiko конкретно для вашого закладу, а також:
- надамо детальні консультації щодо експлуатації та налаштування утиліти;
- запропонуємо навчальні курси для власника, бухгалтерії і персоналу;
- надамо технічну підтримку в майбутньому;
- надамо обладнання, необхідне для розкриття всього функціоналу утиліти (POS-термінали, термопринтери, фіскальні реєстратори, електронні ваги і всі витратні матеріали).
Звертайтеся!
2021-08-18